کد خبر : 1981620 | 01 آذر 1402 ساعت 12:25 | 15.3K بازدید | 10 دیدگاه

شادی ستاره جنجالی: حرفمان را در زمین زدیم!

رودریگو دی‌پل، ستاره جنجالی آرژانتین، از پیروزی تیمش برابر برزیل ابراز خوشحالی کرد.

شادی ستاره جنجالی: حرفمان را در زمین زدیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی روبروی تیم ملی برزیل به میدان رفت و توانست این تیم را با یک گل از سر راه بردارد.

این دیدار مانند تمامی دیدارهای قبلی این تیم بسیار حساس و با تنش زیادی همراه بود و اتفاقاتی که پیش از شروع بازی روی سکوهای ورزشگاه ماراکانا رخ داد باعث شد که اوضاع بیش از پیش از بحرانی شود. 

برخورد نیروهای پلیس با هواداران آرژانتینی که برای تماشای این بازی راهی ورزشگاه شده بودند و آسیب جدی که به چند نفر از آنها وارد شد واکنش بازیکنان این تیم را به همراه داشت و آنها تا آرام شدن اوضاع حاضر به شروع بازی نشدند. 

1792207

دل پل که به نظر می‌رسد مانند دیگر ستاره‌های تیم ملی کشورش از این اتفاقات بسیار ناراحت است، پس از پایان این دیدار بار دیگر خط و نشانی جدی برای تیم حریف کشید. 

او بلافاصله پس از سوت پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «ما بهترین تیم ملی در دنیا هستیم. حرفی که داریم را همیشه در زمین می‌زنیم. ما نشان دادیم که جرئت و جسارت زیادی داریم. من امروز یک بار دیگر ثابت کردم که حاضر هستم همه چیز را برای این پیراهن فدا کنم. ما توانستیم تاریخ‌سازی کنیم.»

دیدگاه‌ها