کد خبر : 1981597 | 01 آذر 1402 ساعت 10:59 | 27.3K بازدید | 6 دیدگاه

ناراحتی ستاره‌های آرژانتین: تو حق نداری بروی!

اظهارات لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، درباره ترک این تیم شوک بزرگی را به بازیکنانش وارد کرد.

ناراحتی ستاره‌های آرژانتین: تو حق نداری بروی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین صبح امروز به وقت ایران موفق شد تیم ملی برزیل را در انتخابی جام جهانی 2026 شکست دهد، اما این پیروزی تحت الشعاع اتفاق دیگری قرار گرفت. 

اسکالونی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران مدعی شد که سرمربیگری تیم ملی آرژانتین نیاز به انرژی بسیار زیادی دارد و او در حال حاضر به این فکر می‌کند که شاید کمی از فوتبال فاصله بگیرد. 

هرچند، این مربی هرگز صحبتی از استعفا نکرد اما این اظهارات و همچنین عکسی که به یادگار به همراه دیگر همکارانش در کادر فنی تیم ملی آرژانتین روی زمین چمن ورزشگاه ماراکانا گرفت باعث شد که نگرانی بسیاری درباره آینده‌اش به وجود بیاید. 

1957167

نیکلاس اوتامندی پس از پایان این بازی در واکنش به این اتفاق گفت: «ما هم خبر را مثل شما شنیدیم. در این باره صحبت خواهیم کرد تا ببینیم چه اتفاقی در پیش است. او با ما صحبت نکرد، چون بسیاری از پسرها وارد رختکن نشده بودند و ما همه با هم نبودیم. پس از آن مطمئنا حرف خواهیم زد.»

رومرو هم در این باره اظهار داشت: «ما اطمینان داریم و امیدوار هستیم که اسکالونی به حضورش روی نیمکت تیم ملی ادامه دهد. حالا زمان کافی برای فکر کردن خواهد داشت. حرفی در رختکن زده نشد. ما او را متقاعد خواهیم کرد. از نظر من، او در این تیم ادامه خواهد داد.»

لیونل مسی هم حاضر به صحبت درباره این موضوع نشد و بدون اینکه پاسخی به خبرنگاران درباره این اتفاق بدهد، ورزشگاه را ترک کرد. 

دیدگاه‌ها