کد خبر : 1981681 | 01 آذر 1402 ساعت 16:03 | 36.9K بازدید | 37 دیدگاه

جشن بزرگ ازبک‌ها در رختکن: بالاتر از تیم درخشان ایران

تیم فوتبال ازبکستان به جمع هشت تیم نهایی جام جهانی نوجوانان صعود کرد.

جشن بزرگ ازبک‌ها در رختکن: بالاتر از تیم درخشان ایران

به گزارش "ورزش سه"، ازبک‌ها امروز موفق شدند با نتیجه دو بر یک تیم انگلیس را شکست دهند و سه شیرها را از دور رقابت‌ها خارج کنند و یک شگفتی بزرگ را در‌ مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی در اندونزی رقم بزنند.

ازبکستان که به هیچ وجه جزء بخت‌داران این تورنمنت به حساب نمی‌آمد، بعد از صعود به مرحله پلی‌آف از گروهی که اسپانیا، مالی و کانادا در آن حضور داشتند، در یک هشتم نهایی نیز موفق عمل کرد و امروز توانست با نتیجه ۲-۱ انگلیس را شکست بدهد؛ نتیجه‌ای که حضور آنها را در مرحله یک چهارم نهایی تضمین کرده و آنها را به دیدار با برنده دو تیم فرانسه و سنگال خواهد فرستاد.

1957351

ازبک‌ها که مدت‌هاست در رده‌های پایه سرمایه‌گذاری مفصلی انجام داده و با گرفتن میزبانی در رقابت‌های آسیایی تیم‌های خوبی را روانه رقابت‌های مختلف آسیایی و جهانی می‌کنند، امروز در شرایطی تیمی را شکست دادند که نوجوانان ایران را در‌ مرحله مقدماتی از پیش رو برداشته بود که تا پیش از این نوجوانان ایران بهترین تیم آسیایی این رقابت‌ها به نظر می‌آمدند.

با این حال ازبک‌ها حالا به عنوان تنها آسیایی باقی‌مانده در گردونه رقابت‌ها، از ایران هم جلو زدند تا مزد سرمایه‌گذاری و کار مداوم خود را در رده پایه گرفته باشند. آنها دیروز هم در دیدار با تیم ملی ایران نشان دادند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

این تصاویر مربوط به جشن ازبک‌ها در رختکن و به اهتزاز درآمدن پرچم این کشور و خوشحالی جمعی آنها پس از پیروزی برابر انگلیس و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال است.

دیدگاه‌ها