کد خبر : 1981701 | 01 آذر 1402 ساعت 17:43 | 12.1K بازدید | 21 دیدگاه

ستاره ازبکستان: هر روز ضربات رونالدو را تماشا می‌کنم

تیم زیر ۱۷ سال ازبکستان با کاشته هنرمندانه‌ بازیکن نوجوان تیمش از سد انگلیس گذشت.

ستاره ازبکستان: هر روز ضربات رونالدو را تماشا می‌کنم

به گزارش ورزش سه، تیم نوجوانان ازبکستان در دیداری جذاب و تماشایی در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام جهان زیر 17 سال به مصاف تیم نوجوان انگلیس رفت و بر خلاف پیش‌بینی‌‌ها، تیمی که در مرحله گروهی پایین‌تر از اسپانیا و مالی قرار گرفته بود و بسیاری از بازیکنانش در آکادمی‌ تیم‌هایی چون پاختاکور، بنیادکار، نوبهار و ... بازی می‌کردند، توانست تیمی تشکیل شده از بازیکنان آینده‌داری که فوتبال را در آکادمی‌های منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی و آرسنال آموخته‌اند شکست دهد.

ازبکستان که ابتدا به گل رسیده بود، پیش از نیمه نخست گل مساوی را دریافت کرد اما در نیمه دوم آنها بر خلاف جریان بازی توسط میرزایف با یک ضربه ایستگاهی به گل دوم و گل برتری دست یافتند. میرزایف درباره این گل گفت: «من عاشق کریستیانو رونالدو هستم و این ضربه را پس از بارها تماشای نحوه ضربه زدن او زدم. من هر روز در پایان تمرینات، مشغول ضربات ایستگاهی می‌شوم. من بسیار مفتخرم و سپاسگزارم که توانستم در پیروزی تیمم نقشی تعیین کننده داشته باشم.»

ازبکستان حالا تنها تیم آسیایی حاضر در هشت تیم برتر جهان است و در مرحله یک چهارم نهایی باید با برنده نبرد فرانسه و سنگال دیدار کند.

دیدگاه‌ها