کد خبر : 1981788 | 02 آذر 1402 ساعت 06:11 | 7.3K بازدید | 7 دیدگاه

شما تخمه می‌شکنید آنها بازی می‌کنند

پاشازاده: بعد از جام جهانی هیچ بازی بزرگی نداشتیم

ستاره سابق فوتبال ایران اعتقاد دارد از تیم ملی باید جوری انتقاد کرد که مخرب نباشد.

پاشازاده: بعد از جام جهانی هیچ بازی بزرگی نداشتیم

به گزارش ورزش سه، مهدی پاشازاده، مربی فعلی و مدافع سابق استقلال و تیم ملی، در گفتگویی گریزی به تساوی ایران مقابل ازبکستان زد و به نرمی از ملی‌پوشان فوتبال ایران انتقاد کرد.

پاشازاده با اشاره به این نکته که ایراد تیم ملی نداشتن پلن بی در دیدار مقابل ازبکستان بود، درباره نتیجه به دست آمده در بازی روز سه‌شنبه تیم ملی می‌گوید: اگر قبل از این بازی می‌گفتیم که مقابل ازبکستان یک مساوی می‌گیریم، هیچ‌کس نه نمی‌گفت ولی وقتی ۲ بر صفر جلو هستیم و نیمه دوم اینطور بازی می‌کنیم، قطعا انتقاد وجود دارد که آقای قلعه‌نویی هم خودشان این را تایید کردند. بچه‌ها انگار تصور کرده بودند که برنده شده‌اند و البته مصدومیت‌ها هم بی تاثیر نبود.

او سپس درباره انتقادات تند از عملکرد شاگردان امیر قلعه‌نویی گفت: ما به عنوان مخاطب پای تلویزیون نشسته‌ایم، تخمه می‌شکنیم و فشاری هم روی ما نیست، خیلی راحت حرف می‌زنیم. مشخص است که در نیمه دوم خوب نبودیم ولی نباید تیم ملی را تخریب کنیم. آرژانتین و برزیل هم در همین فیفادی شکست خوردند و کسی باورش نمی‌شد ولی این ذات فوتبال است. در فاصله کوتاه با جام ملت‌ها انتقادات مخرب خوب نیست.

پاشازاده همچنین تاکید می‌کند انجام بازی‌های تدارکاتی مناسب می‌توانست نقاط ضعف تیم ملی را زودتر از اینها آشکار کند اما به دلایل مختلف این امکان از تیم ملی فوتبال ایران گرفته شده و بنابراین با توجه به شرایط باید با امیدواری روی نقاط ضعف کار کرد تا در نهایت ایران با بالاترین کیفیت در‌ جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشد.

او می‌گوید: بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر، ما در یک سال گذشته هیچ بازی بزرگی با هیچ تیم مطرحی در دنیا انجام ندادیم و ازبکستان مهم‌ترین حریف ما بوده است. شما حتما باید این شرایط را هم در وضعیت تیم ملی لحاظ کنید. اگرچه هر کس که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باشد، از او انتظار موفقیت و قهرمانی می‌رود.

دیدگاه‌ها