کد خبر : 1981789 | 02 آذر 1402 ساعت 00:23 | 28.9K بازدید | 7 دیدگاه

تبلیغ تمسخرآمیز ایزوگام جلوی در اولدترافورد!

شرکت ایزوگام چاکترید، با اشاره‌ای خنده دار به چکه کردن سقف اولدترافورد و دفاع تیم منچستریونایتد برای خودش تبلیغی پر سر و صدا دست و پا کرد.

تبلیغ تمسخرآمیز ایزوگام جلوی در اولدترافورد!

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش خبرها حاکی از آن بود که سقف اولترافورد در جریان بازی تیم زنان منچستریونایتد چکه کرده است و بخشی از آن بر سر تماشاگران ریخته است. چیزی که دستاویز تمسخر هواداران تیم در شبکه‌های اجتماعی شد که می‌گفتند اوضاع به قدری خراب است که اولترافورد هم در حال فروپاشی بر سر این تیم قرار دارد.

حالا شرکت ایزوگام چاکترید، با خلاقیت در دست انداختن این ماجرا و اشاره به دفاع متزلزل یونایتد، یک بیلبورد تبلیغاتی درست کرده است. در آن دو عبارت به چشم می‌خورد.: "سقف سوراخ" و "دفاع سوراخ". در کنار عبارت مربوط به سقف تیک خورده است و کنار عبارت دیگر یک ضربدر و زیر آن نوشته شده است: "بعضی از مشکلات را حتی شرکت چاکترید هم نمی‌تواند حل کند!"

1957565

هواداران یونایتد مدت‌ها است که منتظر یک بازسازی اساسی برای ورزشگاهشان و یا نقل مکان به ورزشگاه بزرگ دیگری هستند. چیزی که یکی از اساسی‌ترین مواردی است که هواداران این تیم به خاطرش از دست خانواده گلیزر، مالکان باشگاه، ناراضی هستند. آنها می‌گویند این خانواده به اندازه کافی بودجه، وقت و برنامه ریزی برای اصلاح وضع اولترافورد اختصاص نمی‌دهد.

دیدگاه‌ها