کد خبر : 1981930 | 02 آذر 1402 ساعت 20:16 | 32.5K بازدید | 124 دیدگاه

این اتفاقات برای تیم سپاهان خوب نیست

پیروانی: مورایس گفت اتلاف وقت از هوش من است!

مربی استقلال خوزستان می گوید که کم تجربگی بازیکنان این تیم باعث شده است از فرصت‌ها استفاده نکنند.

پیروانی: مورایس گفت اتلاف وقت از هوش من است!

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست استقلال خوزستان برابر سپاهان، امیرحسین پیروانی در نشست خبری پس از بازی شرکت کرد. او گفت: بابت کسب سه امتیاز به سپاهان تبریک می گویم. صحبت‌های من دو بخش است، یک بخش درباره مسائل فنی و دیگری در مورد حواشی بازی است.

او ادامه داد: مربیان قدیمی یک تکیه کلام داشتند که می گفتند بازی دو نیمه متفاوت دارد و واقعا امروز اینگونه بود. نیمه اول خوب نبودیم و بازیکنان آن شرح وظایفی که برایشان تعریف کرده بودیم و مسئولیت‌هایی که برعهده شان گذاشته بودیم را فراموش کردند. شاید به خاطر کم‌تجربگی آنها یا شاید به خاطر کیفیت تیم سپاهان این اتفاق رخ داد.

او ادامه داد: در بین نیمه با بچه‌ها صحبت کردم که بخشی از آن نیز پرخاشگرایانه بود زیرا در تیم ما نظم حرف اول را می‌زند. تغییر سیستم دادیم و بر بازی حاکم شدیم. موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و شاید اگر بچه‌ها در فاز حمله کمی باتجربه‌تر بودند، می‌توانستیم به گل دست یابیم، ولی کم تجربگی و کم بازی کردن بازیکنان در لیگ برتر باعث شد از موقعیت‌ها استفاده نکنیم.

وی گفت: ایجاد موقعیت کردیم ولی به گل نرسیدیم، متاسفانه در اواخر بازی، تمرکز تیم به هم ریخت و گل سوم را دریافت کردیم. واقعیت این است که کیفیتی که 2 تیم در این بازی ارائه دادند، نتیجه 3 بر یک خروجی بازی نبود. با این حال باید تلاش کنیم و نقاط ضعفمان را به قدرت تبدیل کنیم و هنوز امیدواریم که ان‌شاءالله در آینده بهتر شویم.

پیروانی گفت: این صحبت‌هایی که کردم در بخش فنی بود. ولی اتفاقات آزاردهنده ای رخ داد. اگر آقای میثاقی در برنامه فوتبال برتر دنبال این است که واقعیت‌ها را نشان دهد، می‌خواهم این مطلب را نشان دهند. در وقت‌های اضافه، شاید اولین بار است که می‌بینم تیم سپاهان سعی می کند زمان بازی را از بین ببرد، تمام بازیکنان آنها در تمام نقاط زمین روی زمین می‌افتادند تا وقت بازی را تلف کند.

وی می گوید: این البته برای من خیلی خوب است که تیم جوانی داریم که تیم حریف بارها و بارها وقت‌کُشی انجام می‌دهد و داور نیز وقت را لحاظ کرد. بحث من این است که مربی تیم حریف به کاوه رضایی می‌گوید کفشت را دربیار (Take off your shoes) و او بدون اینکه او با کسی برخورد کرده باشد یا اتفاقی افتاده باشد، روی زمین می‌نشیند!

مربی استقلال خوزستان در ادامه گفت: آقای میثاقی این صحنه‌ها را در برنامه‌تان نشان دهید. کاوه رضایی کفش‌هایش را از پایش درآورد و نشست. اولین بار هم نیست که ما می‌بازیم و بخواهم چنین چیزی را مطرح کنم. باختیم و باز هم می‌بازیم. 20 سال است در این فوتبال بردها و باخت‌هایی زیاده داشته‌ایم ولی برای تیم سپاهان که مربی به بازیکن بگوید کفشت را دربیاور اتفاق خوبی نیست.

پیروانی در پایان گفت: من پس از بازی نیز خیلی محترمانه به مربی حریف گفتم که شما به بازیکنت گفتی که کفشت را دربیاور و مربی حریف پاسخ داد که این از هوش من است. این دیالوگی است که بین من و مربی آنها برقرار شد. به هر حال به سپاهان تبریک می‌گویم و ما امیدواریم در آینده بتوانیم بیشتر تلاش کنیم. بضاعت تیم ما همین است و ان‌شاءالله بتوانیم در نیم فصل دوم نمایش بهتری داشته باشیم.

دیدگاه‌ها