کد خبر : 1981967 | 02 آذر 1402 ساعت 22:55 | 10.5K بازدید | 13 دیدگاه

واکنش اسپالتی به پنالتی مشکوک: ما دزد نیستیم!

لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، به ادعاهای رسانه‌ها و برخی افراد مربوط به صحنه مشکوک به پنالتی در بازی با اوکراین، واکنش نشان داد.

واکنش اسپالتی به پنالتی مشکوک: ما دزد نیستیم!

به گزارش "ورزش سه"، در دقایق پایانی بازی اوکراین مقابل ایتالیا که با تساوی صفر-صفر و صعود مستقیم ایتالیا به یورو ۲۰۲۴ همراه بود، در محوطه جریمه آتزوری، بین میخایلو مودریک و برایان کریستانته برخوردی اتفاق افتاد که مشکوک به پنالتی بود، اما داور تصمیم به ادامه بازی گرفت.

این تصمیم از همان لحظه به شکل گسترده‌ای خبرساز شد و داستان تا جایی پیش رفت که برخی حتی اعتقاد داشتند که ایتالیا با مافیای یوفا به یورو راه پیدا کرده و آنها با هر شرایطی می‌خواستند ایتالیا را به یورو ببرند.

1957817

به دنبال این اتفاقات، اسپالتی، سرمربی ایتالیا به آن صحنه مشکوک به پنالتی و اتفاقات پیرامونش واکنش نشان داده و درباره آن توضیح داده است.

«ما چیزی را از کسی ندزدیدیم، ما نه تنها لیاقت آن یک امتیاز را داشتیم، بلکه واقعا مستحق صعود به جام ملت‌های هم اروپا بودیم. اگر کسی بدون نگاه کردن به عملکرد تیم‌مان آن حادثه را علیه ما تعبیر کند، کار اشتباهی کرده و فکرش درست نیست.

بازی به دلیل فشاری که داشت برای همه دشوار بود. آن صحنه ممکن است مشکوک باشد، اما مطمئناً آنقدر واضح نیست که خیلی‌ها برایش جنجال درست کرده‌اند. ناامیدکننده است.»

دیدگاه‌ها