کد خبر : 1982033 | 03 آذر 1402 ساعت 12:56 | 21.3K بازدید | 7 دیدگاه

سوپرکلاسیکو این‌بار در سطح نوجوانان؛

جنگ برزیل و آرژانتین این‌بار در خودِ جام جهانی

دو تیم برزیل و آرژانتین از ساعاتی دیگر در یک‌چهارم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال با یک‌دیگر دیدار می‌کنند.

جنگ برزیل و آرژانتین این‌بار در خودِ جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله کم‌تر از یک هفته بعد از سوپرکلاسیکوی شورانگیز و تمام هیجانی برزیل و آرژانتین در سطح بزرگسالان، حالا این بار تیم‌های نوجوانان این دو کشور مقابل یک‌دیگر قرار می‌گیرند.

دو تیمی که از ساعت ۱۵:۳۰ برابر یک‌دیگر صف‌آرایی خواهند کرد و برای رسیدن به این مرحله شرایط مشابهی را سپری کرده‌اند؛ برزیل در مرحله گروهی ابتدا مقابل نوجوانان ایران شکست خورد اما در مقابل نیوکالدونیا و انگلیس نتایج قابل قبولی گرفت تا به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله حذفی شود و با اکوادور دیدار کند که این تیم هم چندان موجب اذیت و آزار سلسائو نشد.

آرژانتینی‌ها نیز به مانند برزیل، ابتدا مقابل سنگال شکست خوردند اما در طول مسیر با قدرت از سد ژاپن، لهستان در مرحله گروهی و در مرحله حذفی با سراغ ونزوئلا رفتند تا این تیم را هم با پنج گل شکست دهند.

البته هنگام برگزاری این بازی، هر دو تیم حریف مرحله نیمه نهایی خود را که برنده اسپانیا و آلمان باشد را شناسایی خواهند کرد تا در مرحله بعد بدانند باید با کدام‌یک از تیم‌های مطرح اروپایی جدال کنند.

دیگر بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی فردا با نبرد ازبکستان-فرانسه و مراکش-مالی دنبال خواهد شد تا بدین ترتیب به روزهای پایانی و هیجان‌انگیز این تورنمنت نیز نزدیک شویم.

دیدگاه‌ها