کد خبر : 1982102 | 03 آذر 1402 ساعت 17:55 | 14.3K بازدید | 25 دیدگاه

روز اول با ۴ نفر تمرین می‌کردیم؛

نوری: ملوان می‌توانست صدرنشین هم باشد

محمد نوری با سر بالا و اعتماد به نفس در مورد رتبه ملوان صحبت می‌کند.

نوری: ملوان می‌توانست صدرنشین هم باشد

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری، مربی تیم ملوان که امروز به جای مهدی تارتار لب خط تیمش را هدایت می‌کرد در کنفرانس خبری حاضر شد و در ابتدا گفت: جا دارد این رتبه تا الان دومی را به مردم خوب انزلی و استان گیلان تبریک بگویم. خیلی زحمت کشیدیم که توانستیم چنین تیمی را جمع و جور کنیم. مزد زحماتمان را گرفتیم و امیدوارم که بتوانیم این روند را ادامه بدهیم. خیلی سختی کشیدیم و واقعاً رقابت برای ما سخت است. از سطح دریا با اکسیژن فراوان آمده بودیم به تهران در هوای آلوده و ارتفاع بالا، دو سه تا گرفتگی عضله داشتیم که همه آنها به جز آخری تعویض شدند برای آقای قاضی پور واقعاً تعویضی نداشتیم. خسته نباشید می‌گویم به بچه‌ها که سنگ تمام گذاشتند.

ویدئو: 317546

او در مورد گل‌شان گفت: حقمان بود که سه امتیاز را بگیریم و واقعا خوب بازی کردیم همان تاکتیکی را که می‌خواستیم پیاده کردیم و به گل رسیدیم و از گلمان دفاع کردیم موقعیت‌های گل دیگری داشتیم که آقای حقیقی خیلی خوب واکنش نشان داد. بازی یک بر صفر تمام شد و جا دارد به تیم هوادار هم خسته نباشید بگویم. آقای فکری و دین محمدی هم زحمت کشیده بودند ولی سه امتیاز حق مسلم تیم ملوان بود مطمئن باشید که تمام بازی‌ها برای کسب سه امتیاز می‌رویم.

ویدئو: 317536

او در مورد اینکه آیا با این نتایج و جایگاه توقعات بالاتر می‌رود یا خیر توضیح داد: ما از نظر بودجه شاید جزو شش تیم آخر جدول هستیم اگر الان ما رتبه دوم را گرفتیم حق مسلم‌مان بوده و می‌توانستیم اول هم باشیم. این جایگاه فقط و فقط با زحمت بچه‌ها کادر فنی و مدیریت بوده است. شاید سه چهار بازیکن تیم‌های دیگر به اندازه کل بودجه باشگاه ما هستند. ما این روند مان را ادامه می‌دهیم و هواداران ملوان هم کاملاً منطقی هستند همین که توانستیم این حس را به آنها بدهیم که تیم خیلی قوی دارند برای ما کافی است. این قول را می‌دهیم که تمام بازی‌ها تا آخر فصل با تمام توانمان بازی کنیم دیدید که بچه ها با تمام وجودشان بازی کردند و فقط آمدند که دل هواداران را شاد کند انشالله تمرکزمان را برای بازی‌های بعد می‌گذاریم که بتوانیم این روند مان را حفظ بکنیم. در نیم فصل هم با حمایت‌های باشگاه باید تیم را تقویت کنیم و با صلاحدید آقای تارتار چندین بازیکن را به تیم اضافه کنیم.

او در مورد هیاهو و هیجانات نیمکت‌ها گفت: ما فکر می‌کنم یکی از آرام‌ترین نیمکت‌های لیگ برتر را داریم. امروز تیم هوادار هم مانند خودمان بود درست است که هر دو تیم یک مقدار اعتراضات ریزی داشتند اما واقعاً هیچ تیمی بی احترامی نکرد و این اتفاق متقابل بود نیمکت ما یک نیمکت آرام است هیجانات روی نیمکت ما کنترل شده است و تیم‌های دیگر را نمی‌دانم. قبل از شروع فصل آقای تارتار کل وظایف را تفکیک کرده است و کسی جز مسئول تیم حق ندارد روی نیمکت حرف بزند. حرف مستقیم را خود آقای تارتار می‌زند و در صورت نیاز بنده هستم و دیگر کمک‌ها. ما نیمکت آرام و با دانشی داریم و کارمان را به نحو احسن انجام می‌دهیم.

1958032

نوری در مورد اینکه پذیرفتن ملوان در اوایل فصل با توجه به توقعاتی که وجود دارد یک کار ریسکی است توضیح داد: آقای تارتار سرمربی با تجربه‌ای هستند. ایشان ۱۵ سال است که مربیگری می‌کند و همیشه در سطح بالا بودند و همیشه تا آخر فصل ادامه دادند. ما روز اولی که در تمرین ملوان شرکت کردیم باران وحشتناکی می‌آمد و با چهار نفر استارت تمریناتمان را زدیم .هفته اول به ۱۰ نفر هم نرسیدیم ولی انقدر به خود و گروهمان اعتماد داشتیم که موفق شدیم. دم بازیکنانی که به خاطر شخص آقای تارتار به تیم اضافه شدند گرم. نقل و انتقالات، گذشته بود و ما آپشن خاصی نداشتیم ولی با توجه به حضور تارتار بازیکنان را جذب کردیم. همه آنها با تمام توان تمرین می‌کند از تک تک شان ممنونیم و امیدواریم همین روند را تا نیم فصل ادامه بدهیم.

مربی ملوان در مورد افشار صداقت گلر جوان این تیم گفت: یک مربی گلرهای قدیمی داریم که ۱۵ سال است دستیار آقای تارتار است ایشان نه تنها آقای صداقت بلکه چندین گلر ماقبل او را به تیم ملی تحویل داده است. آقای تارتار روی انتخاب کمک‌هایش بسیار دقت دارد او سعی می‌کند اکثراً از شاگردان خودش انتخاب کند که با او کار کرده باشند. من خودم ۴ سال شاگرد ایشان بودم. مجموعه کامل است و امیدوارم هواداران حمایت‌مان کنند تا ما همینجوری سرمان بالا باشد تلاش می‌کنیم تا این فصل جایگاه درخور ملوان را به دست بیاوریم.

او در پایان راجع به اعتقادشان نسبت به بازی دادن به جوانان بیان کرد: الان حدود ۱۰ بازیکن از تیم آکادمی ملوان با ما تمرین می‌کنند در لیست ۲۰ نفره ما هم ۵، ۶ نفر از آنها حضور دارند و همه‌شان بازی کرده‌اند. آقای تارتار از تیم امیدها هم سه بازیکن اضافه کردند و قطعاً در بازی‌های آینده در صورت نیاز از آنها استفاده می‌کند.

دیدگاه‌ها