کد خبر : 1982109 | 03 آذر 1402 ساعت 18:14 | 8.3K بازدید | 42 دیدگاه

شانسی اینجای جدول نیستیم؛

تارتار: تیم‌ها برای نباختن جلوی ما بازی می‌کنند

مهدی تارتار می‌گوید ملوان شانسی در رده‌های بالای جدول قرار نگرفته است.

تارتار: تیم‌ها برای نباختن جلوی ما بازی می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاتار سرمربی ملوان بندر انزلی که امروز مقابل هوادار محروم بود، در میکسدزون ورزشگاه دستگردی حاضر شد و در پاسخ به خبرنگاران در ابتدا گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت بکنم جا دارد از هوادارانمان تشکر کنم. به هر حال یک تعدادی خودشان را به این بازی رسانده بودند. همانجوری که تیم هوادار یک تعداد هوادار داشت ما هم یک تعداد داشتیم. من از آن بالا داشتم می‌دیدم هم هوادار هوادار داشت و هم ما! حیف است که این ورزشگاه بیشتر از این هوادار نداشته باشد. از آن تعدادی که آمدن تشکر می‌کنم. از آن نفراتی که پای گیرنده‌هایشان دلشان با ما بود تشکر می‌کنم.

ویدئو: 317549

تارتار ادامه داد: به بازیکنانمان تبریک می‌گویم و به آنها خسته نباشید می‌گویم. از همان شروع بازی برای بردن بازی کردند. من به داشتن این بازیکنان افتخار می‌کنم. این بازیکنان از نظر اخلاقی و فنی بسیار خوب و قوی هستند و امیدوارم دیده بشوند. امروز هم این را ثابت کردند که بازیکنان بسیار خوبی هستند. خیلی خوشحالیم که امروز انزلی خوشحال است. من می‌دانم که آن هواداران چقدر عاشق این تیم هستند می‌دانم الان در شهر چه خبر است. حیف که ما نیستیم که با آنها خوشحالی کنیم. امیدوارم به خاطر دل هواداران‌مان این روند را همچنان ادامه بدهیم کار سختی است و تیم ما تیم قابل احترامی است و بیشتر از قبل آنالیز می‌شویم. واقعا کار ما سخت شده است امیدوارم بچه‌ها با تلاش بیشتر و تمرکز بالاتر این روند خوب را ادامه بدهند.

او در مورد موفقیت‌های ملوان گفت: می‌دانم که کمترین نقش را در این موفقیت‌ها خود من داشتم. باشگاه بزرگ و ریشه‌دار ملوان تیم کوچکی نیست. ما فقط داریم زحمت می‌کشیم به اتفاق کادر و بازیکنانمان زحمت می‌کشیم و از همه مهمتر هواداران عاشق داریم. وقتی تعصب آنها به تیم را می‌بینیم احساس مسئولیتمان بالاتر می‌رود و بیشتر تلاش می‌کنیم. بچه‌های ما واقعاً به این قضیه واقف هستند امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم. در نیم فصل قطعاً باید تقویت بشویم ما تلاشمان را برای موفقیت‌های بیشتر می‌کنیم ولی انتظارات باید از ما به جا باشد.

ویدئو: 317544

این سرمربی در پایان گفت: آنهایی که بازی ملوان را دنبال می‌کنند نمی‌توانند بگویند ما شانسی اینجای جدول هستیم انصافاً ما فنی و با صلابت از نظر فیزیکی کار کرده‌ایم. تیم زحمتکش و یکدلی هستیم و به حق اینجا جدولیم و حفظ آن خیلی سخت است. تیم شناخته شده‌ای هستیم و همه تیم‌ها برای نباختن جلوی ما بازی می‌کنند؛ ضمن احترام به همه تیم‌ها. کارمان خیلی سخت است ولی باید تلاشمان را بیشتر بکنیم.

دیدگاه‌ها