کد خبر : 1982141 | 03 آذر 1402 ساعت 20:22 | 18.8K بازدید | 6 دیدگاه

سه امتیاز حیاتی در حساب الشمال

پیروزی مهم تنها مربی ایرانی قطر با گل ابراهیمی

الشمال موفق شد در شب گلزنی امید ابراهیمی، با دو گل از سد قطر اس سی عبور کند.

پیروزی مهم تنها مربی ایرانی قطر با گل ابراهیمی

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته نهم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر، الشمال به مصاف قطر اس سی رفت. نتایج دو تیم در هفته‌های اخیر باعث شده بود تا آنها برای کسب سه امتیاز مسابقه به میدان بروند تا از رتبه‌های پایین جدول فاصله بگیرند.

الشمال که پویا اسبقی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می‌بیند، پس از ناکامی‌های متعدد، در آخرین بازی خود در لیگ ستارگان موفق شد نخستین پیروزی فصل خود را برابر الاهلی کسب کند. آنها در جام ستارگان نیز برابر الریان شکست خوردند و از سد الغرافه گذشتند.

1958123

نتایج امیدوار کننده الشمال در بازی‌های اخیر باعث شد تا بازیکنان این تیم با انگیزه بالایی به مصاف قطر اس سی بروند و در نهایت نیز توانستند با 2 گل از سد حریف خود عبور کنند.

در دقیقه چهار مسابقه بود که الشمال به گل نخست رسید. شوت مهدی سالم را سنگربان قطر اس سی برگشت داد و روی ریباند، فیصل آزادی توانست دروازه حریف را باز کرده و الشمال را از حریف پیش بیندازد.

کار برای قطر اس سی در دقیقه 24 دشوارتر شد. پس از خطای رائول دانزابه، بازیکن کامرونی این تیم، داور ابتدا یک کارت زرد به این بازیکن نشان داد اما پس از بازبینی صحنه توسط اتاق VAR، رنگ کارت به قرمز تغییر کرد و قطر اس سی 10 نفره شد.

1958122

در ادامه نیز امید ابراهیمی تیر خلاص را بر پیکر حریف وارد کرد. پاس ریکاردو گومز در محوطه جریمه به بازیکن ملی پوش ایرانی رسید و او با یک شوت محکم روی پا توانست اختلاف را به عدد 2 برساند.

ویدئو: 317556

در نهایت نیز الشمال با این 2 گل از سد قطر اس سی گذشت و توانست شمار امتیازات خود را به عدد 9 رسانده و به رتبه هفتم جدول رده بندی صعود کند.

دیدگاه‌ها