کد خبر : 1983903 | 10 آذر 1402 ساعت 23:17 | 34.1K بازدید | 10 دیدگاه

حزباوی جلوی چشم امید ابراهیمی 4 گرفت!

السد در حضور مدافع ایرانی خود مقابل یاران امید ابراهیمی به برتری رسید.

حزباوی جلوی چشم امید ابراهیمی 4 گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته دهم لیگ ستارگان قطر، تیم السد با بهره‌مندی از محمدامین حزباوی در ترکیب اولیه و خط دفاعی، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران)، در شرایطی در ورزشگاه جاسم بن حمد مقابل الشمال رده نهمی و شاگردان پویا اسبقی قرار گرفت که این تیم هم امید ابراهیمی را در جمع 11 نفر اصلی داشت.

السد پس از اینکه دو گل مردود با تصمیم VAR توسط یوسف عبدالرزاق به ثمر رساند، با ادامه فشار حملات خود توانست در دقیقه 39 روی شوت زمینی اکرم عفیف از پشت محوطه جریمه و قطع توپ گونزالو پلاتا به گل اول رسید و  با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.

پویا اسبقی که امیدوار به نتیجه‌گیری تیمش در نیمه دوم بود، در دقیقه 52 یک اخراجی داد تا کارشان سخت شود و در ادامه هم السد توانست سه گل دیگر توسط اکرم عفیف، گونزالو پلاتا و بغداد بونجاح به ثمر رساند و به برتری در این مسابقه خانگی مقابل یاران امید ابراهیمی برسد.

تیم فوتبال السد با کسب پیروزی 4 بر صفر مقابل الشمال 22 امتیازی شد تا بخاطر تفاضل گل نسبت به الغرافه و یک بازی کمتر در مقایسه با این تیم، صدرنشین لیگ ستارگان قطر شود و شاگردان پویا اسبقی هم با 9 امتیاز در رتبه نُهم ایستادند.

1961091

محمدامین حزباوی، مدافع ایرانی السد که در مسابقه آسیایی اخیرشان مقابل شارجه نمایش موثری در بسته ماندن دروازه تیمش داشت، امشب هم در دقیقه 74 از زمین بیرون آمد تا برای دیدار بعدی تیمش در لیگ قهرمانان آماده‌تر باشد.

امید ابراهیمی، هافبک ایرانی الشمال نیز که پیش از این در لیگ ستارگان یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، در دقیقه 88 بازی مقابل السد تعویض شد.

دیدگاه‌ها