کد خبر : 1982221 | 04 آذر 1402 ساعت 09:48 | 18K بازدید | 2 دیدگاه

شغل جدید ستاره سابق آلمان: بی‌خیال فوتبال!

اولیور بیرهوف، ستاره و مدیر سابق فوتبال آلمان، حالا حرفه جدید و جذابی را آغاز کرده است.

شغل جدید ستاره سابق آلمان: بی‌خیال فوتبال!

به گزارش "ورزش سه"، بیرهوف که پیش از این در سمت مدیر تیم‌های ملی فعالیت داشت حالا تصمیم گرفته است که برای مدتی از تماس مستقیم با این ورزش دور باشد. 

این ستاره سابق فوتبال آلمان در حال حاضر یک شرکت سرمایه‌گذاری را با همکاری دفتر خانواده فینیویا به راه انداخته است که کارش علاوه بر سرمایه‌گذاری، مشاوره دادن به ورزشکاران و خصوصا ورزشکاران بازنشسته هم هست تا بدانند که چطور باید برای دارایی‌هایشان برنامه‌ریزی کنند. 

فینیویا برای مدتی طولانی در این زمینه فعال بوده و اطلاعات خاص خودش را در این زمینه دارد و با توجهی به اسنادی که این دفتر منتشر کرده، سابقه کار با بعضی از ورزشکاران بین‌المللی را هم در کارنامه داشته است. 

1951873

بیرهوف حالا قرار است به آن‌ها در گسترش فعالیت‌هایشان کمک کند و با توجه به دایره گسترده ارتباطاتی که دارد بدون شک در این زمینه بسیار موفق خواهد بود. 

او بیشتر دوران فوتبالش را در سری آ سپری کرد و سابقه بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی کشورش و قهرمانی در یورو 1996 را هم در کارنامه دارد. او پیش از این مدیریت تیم‌ ملی آلمان را برعهده داشت و پس از اتفاقاتی که در جام جهانی 2022 قطر رخ داد و حذف زودهنگام این تیم از سمتش کنار گذاشته شد.

دیدگاه‌ها