کد خبر : 1982224 | 04 آذر 1402 ساعت 10:13 | 11.4K بازدید | 2 دیدگاه

یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز جدید برای گزینه والیبال ایران

جان لورنزو بلنجینی با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه لوبه ایتالیا مواجه شده است.

یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز جدید برای گزینه والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که والیبال ایران این روزها در کش و قوس انتخاب رئیس یا سرپرست به سرمی‌برد، دیگر تیم‌ها در حال برنامه‌ریزی برای حضور قدرتمند در لیگ ملت‌های ٢٠٢۴ هستند. یک سری تیم‌‌ها که به المپیک صعود کردند به VNL به عنوان یک تورنمنت آماده‌سازی جدی نگاه خواهند کرد و سایر تیم‌ها نیز به دنبال بهبود جایگاه خود و المپیکی شدن هستند.

تا همین یکی دو هفته پیش نگران بودیم که چرا سرمربی جدید تیم ملی والیبال زودتر مشخص نمی‌شود تا برنامه‌ریزی خود را هر چه سریع‌تر برای لیگ ملت‌های سال آینده شروع کنیم اما حالا دغدغه والیبال ایران این شده که هر چه زودتر بحث سرپرستی یا ریاستش مشخص شود تا بعد از آن تازه به سراغ انتخاب سرمربی برویم.

جان لورنزو بلنجینی یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های تیم ملی والیبال ایران محسوب می‌شود که از همان ابتدا نام او حول تیم ملی مطرح می‌شد. با این حال اکنون این گزینه هم غیر قابل دسترس به نظر می‌رسد. روز گذشته مشخص شد که این سرمربی ایتالیایی گزینه اصلی هدایت بلغارستان است و اگر بخواهد در بخش ملی مربیگری کند هدایت این کشور را بر عهده خواهد گرفت.  

اخبار منتشر شده درباره علاقه بلغارستان به بلنجینی باعث شده که باشگاه لوبه ایتالیا سریعا به این موضوع واکنش نشان دهد. به همین‌خاطر این باشگاه ایتالیایی فورا یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز برای تمدید قرارداد به بلنجینی ارائه داده که ممکن است نظر او را برای حضور در بلغارستان تغییر دهد. در نهایت باید منتظر ماند و دید که این سرمربی مشهور ایتالیایی چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد.

دیدگاه‌ها