کد خبر : 1982350 | 04 آذر 1402 ساعت 18:23 | 10.5K بازدید | 13 دیدگاه

می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم؛

قنبری: درباره هواداران حرفی ندارم

محمد قنبری امیدوار است تراکتور در چهار بازی باقی‌مانده خود تا پایان نیم فصل اول پیروز شود و به رتبه‌های بالاتر جدول صعود کند.

قنبری: درباره هواداران حرفی ندارم

به گزارش ورزش سه، محمد قنبری پس از پیروزی دو بر صفر تراکتور برابر فولاد اظهار داشت: بازی خوبی بود. از اول بازی به فولاد فشار آوردیم ک مستحق برد بودیم. خیلی خوب بازی کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

او درباره دلخوری هواداران تراکتور و استقبال کم آنها از مسابقه امروز عنوان کرد: درباره هواداران صحبتی نمی‌کنم. تیم بزرگتر دارد و آقا شجاع، کاپیتان تیم، درباره این موضوع صحبت می‌کند.

قنبری در واکنش به اینکه انتظار می‌رفت پس از خروج شجاع از زمین او بازوبند کاپیتانی را ببندد، گفت: دو دقیقه مانده بود که بازی تمام شود و من اصلا حواسم نبود و وقتی به نیمکت رفتم متوجه شدم. فکر می‌کنم آقا شجاع به آقاجانپور گفته بود که بدهید قنبری ببندد اما من حواسم نبود. اشتباه شده بود و چیز خاصی نبود.

ویدئو: 317660

بازیکن تراکتور درباره عبور این تیم از بحران و صعود به رتبه چهارم جدول گفت: بازی به بازی جلو می‌رویم و بازی قبل هم خیلی خوب بازی کردیم. رفته رفته تیم‌مان شخصیت می‌گیرد و انشاالله بتوانیم چهار بازی باقی‌مانده تا نیم فصل را با برد پشت سر بگذاریم که در جدول بالاتر بیاییم.

دیدگاه‌ها