کد خبر : 1982354 | 04 آذر 1402 ساعت 18:39 | 35.1K بازدید | 11 دیدگاه

خورشیدی قوانین داوری جدید درست کرد

گردان: خداحافظ فوتبال، مربی هم نمی‌شوم!

شهاب گردان می‌گوید روی نظرش مبنی بر خداحافظی در پایان فصل از فوتبال مصر است.

گردان: خداحافظ فوتبال، مربی هم نمی‌شوم!

به گزارش "ورزش سه"، شهاب گردان، گلر فولاد در مورد بازی با تراکتور گفت: گل‌هایی که خوردیم از راه دور نبود هر دوتا تو محوطه بود ولی خب دو تا گل خیلی قشنگ زدند. تبریک می‌گویم به تیم تراکتور ولی قبل گل اول خطا اتفاق افتاد که آقای داور نگرفتند و باعث شد که ما گل بخوریم.

او در مورد داوری ادامه داد: چند تا صحنه اتفاقاتی افتاد که فکر می‌کنم قوانین جدید داوری بود که امروز آقای خورشیدی اعمال کردند. کاملاً این بازی تحت تاثیر داوری بود. البته تبریک می‌گویم به تیم تراکتور، بازی خوبی کردند و ۳ امتیازم گرفتند. اما داوری این بازی واقعاً یک چیزهایی بود که من برای اولین بار داشتم می‌دیدم. صحنه‌هایی آوانتاژ می‌داد ولی دوباره توپ می‌رسید به تیم تراکتور آوانتاژ را پس نمی‌گرفت. آن صحنه هم خطا شده بود، کاپیتانمان به او گفت خطا بود و او گفت آره خطا بود ولی خیلی بعدش گل شد!

ویدئو: 317678

او در مورد شرایطش گفت: من خوبم خدا را شکر هر وقت هم لازم باشد از من استفاده می‌کنند و تو دروازه کار می‌کنم. مشکلی ندارم. انتظار این هوا را داشتیم و یک مقدار اذیت‌مان می‌کند. به هر حال تبریز است و این انتظار از این شهر می‌رود.

گردان در مورد اینکه آیا روی نظرش مبنی بر خداحافظی از فوتبال در پایان فصل مانده یا نه گفت: نظرم همین است. اینطوری نیست که نتوانم ادامه بدهم ولی خودم تصمیمم این است که امسال بروم. بیست سال در فوتبال بودم و فعلا نظرم این است: خداحافظ فوتبال و به مربیگری هم فکر نمی‌کنم. فعلاً نظرم این است ولی ممکن است نتوانم تحمل کنم و تغییراتی در نظرم بدهم.

دیدگاه‌ها