کد خبر : 1982371 | 04 آذر 1402 ساعت 19:38 | 7.9K بازدید | 4 دیدگاه

در دفاع خوب نبودیم و گل‌های مشابه خوردیم؛

کنت: خشم هواداران فولاد را درک می‌کنم

کریستوفر کنت می‌گوید باید کنار یکدیگر بمانند و شکست مقابل تراکتور را جبران کنند.

کنت: خشم هواداران فولاد را درک می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، کریستوفر کنت پس از شکست فولاد مقابل تراکتور در مورد این بازی گفت: من فکر می‌کنم ما موقعیت‌های لازم را در نیمه دوم برای گلزنی داشتیم. متاسفانه نتوانستیم گل بزنیم و به همین خاطر گل خوردیم و بازی دو بر صفر تمام شد.

او در مورد سرمای هوای تبریز گفت: من فکر می‌کردم هوا سردتر از این باشد. در بازی مشکلی نبود شاید چون شما بیرون زمین بودین برای‌تان سردتر بود.

کنت راجع به گل‌های تراکتور گفت: فکر می‌کنم ما خوب دفاع نکردیم و هر دو دفعه یک جور گل خوردیم. آنها در عقب زمین خوب بازی کردند و شوتزنی‌های‌شان هم خوب بود. در گل دوم هم که تماس مدافع باعث شد. فوتبال همین است اما باید به کارمان ادامه بدهیم‌. هفته بعد بازی سختی داریم و باید کنار هم بمانیم چون مهمترین چیز است. البته بعد از اینکه از این وضعیت خارج شدیم.

ویدئو: 317680

او در مورد آفساید شدن گل‌ فولاد گفت: ما می‌دانستیم در یک موقعیت معمولی شانس گلزنی داریم. نمی‌دانم آفساید بود یا نه اما داور افساید گرفت و گل قبول نشد.

دروازه‌بان فولاد راجع به عصبانیت هواداران‌شان گفت: باید درک‌شان کنیم چون زندگی آنها فولاد است و از ما حمایت می‌کنند و به ما انرژی می‌دهند. این نتیجه‌ای نیست که آنها می‌خواستند ولی ما هم می‌خواستیم ببریم و خوشحال‌شان کنینم.

دیدگاه‌ها