کد خبر : 1982376 | 04 آذر 1402 ساعت 19:50 | 12.5K بازدید | 3 دیدگاه

ماه درخشان ستاره دورتموند: من آماده یورو هستم!

نیکلاس فولکروگ، مهاجم دورتموند، در نیمه اول بازی مقابل بروسیا مونشن گلادباخ یک گل زد و یک پاس گل ارسال کرد.

ماه درخشان ستاره دورتموند: من آماده یورو هستم!

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند در هفته دوازدهم بوندس‌لیگا از بروسیا مونشن‌گلادباخ میزبانی می‌کند و این دیدار در نیمه اول پرگل دنبال شد.

پس از اینکه میهمان با 2 گل پیش افتاد، دورتموند از دقیقه 30 به جبران نتیجه مشغول شد و تا پایان نیمه اول 3 گل زد تا برنده به رختکن برود.

عملکرد نیکلاس فولکروگ در بازگشت زنبورها به جریان بازی به شدت حیاتی و سرنوشت ساز بود. مهاجم تیم ملی آلمان تا پایان نیمه اول یک گل زد و یک پاس گل داد.

2 دقیقه پس از گل مارسل سابیتزر، فولکروگ روی پاس کوتاه جامی بینو-گیتنس با ضربه پای راست توپ را به تیرک دروازه حریف کوبید و گل تساوی را به ثمر رساند.

1958453

فولکروگ دقیقه 45 پس از توپ ربایی جولیان برنات توپ را به گیتنس پاس داد تا پاس گل او را به نوعی جبران کرده باشد و پایه‌گذار سومین گل تیمش باشد.

او به بهترین شکل ممکن ماه نوامبر را سپری کرده است. از ابتدای ماه او در برتری 2-0 مقابل نیوکسل یکی از گلزنان تیمش بود و اگرچه دورتموند 2-1 مقابل اشتوتگارت شکست خورد اما تنها گل زنبورها را به ثمر رساند.

فولکروگ در بازی‌های ملی هم اثرگذار بود. او در جریان برتری 3-2 مقابل ترکیه در بازی دوستانه یکی از گل‌های آلمان را وارد دروازه حریف کرد و همچنین 45 دقیقه مقابل اتریش بازی کرد.

به نظر می‌رسد او تلاش زیادی دارد تا به مهاجم اول تیم ملی آلمان تبدیل شود و در رقابت‌های یورو 2024 انتخاب مطمئن یولیان ناگلزمان باشد.

دیدگاه‌ها