کد خبر : 1982377 | 04 آذر 1402 ساعت 19:46 | 23.8K بازدید | 20 دیدگاه

بیشتر از این ما را حمایت کنید؛

درخواست بازیکن برزیلی تراکتور از هواداران

گوستاوو واگنین معتقد است اکر هواداران بیشتری به ورزشگاه می‌آمدند، تراکتور نتیجه بهتری کسب می‌کرد.

درخواست بازیکن برزیلی تراکتور از هواداران

به گزارش "ورزش سه"، گوستا واگنین بازیکن تراکتور پس از پیروزی مقابل فولاد گفت: پیروزی بزرگی در خانه بود. خیلی خوشحالیم که این سه امتیاز را گرفتیم. فکر می‌کنم خوب بازی کردیم، تهاجمی کار کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم. امیدوارم از این دست بازی‌ها بیشتر داشته باشیم و این امید را هم دارم که هواداران بیشتری در استادیوم حضور داشته باشند. امروز هواداران زیادی را همراهمان نداشتیم. ما به کمک آنها نیاز داریم تا از ما حمایت کنند. امیدوارم بازی بعدی هواداران بیشتری برای تماشای بازی بیایند.

ویدئو: 317675

او در مورد عصبانیت هواداران تراکتور که به تمرین این تیم هم کشیده شده بود گفت: بله خب طبیعی است هواداران می‌خواهند ما همیشه برنده باشیم. ما به آنها نیاز داریم تا از ما حمایت کنند. امروز هم که تعداد زیادی اینجا نبودند ما بازی را بردیم. تصور کنید اگر تعداد زیادی از هوادارانمان آمده بودند و از تیم حمایت می‌کردند می‌توانستیم کارمان را خیلی بهتر انجام بدهیم. امیدوارم بیشتر از این همراهمان باشند.

واگنین در مورد بستن بازوبند تراکتور گفت: این اولین بار بود که این اتفاق افتاد. داشتند ضربه کاشته را می‌زدند و بازوبند را به من دادند. برای ما مهم نیست که چه کسی کاپیتان باشد. همه دارند این تیم را رهبری می‌کنند.

او در مورد عملکرد امروز مهدی حسینی بیان کرد: مهدی بازیکن خیلی خوبی است و واقعاً تلاشگر است. امروز هم دیدیم که چقدر در زمین کوشش می‌کرد. برای او خیلی خوشحالم که توانست گل بزند‌. لیاقتش را داشت.

دیدگاه‌ها