کد خبر : 1982680 | 05 آذر 1402 ساعت 22:43 | 37.8K بازدید | 21 دیدگاه

بدترین موقعیت‌سوزی فصل: مهاجم رئال اِرور داد! (عکس)

خوسلو، مهاجم اسپانیایی رئال مادرید، در بازی امشب تیمش مقابل کادیز، یک موقعیت ۱۰۰ درصد گلزنی را به شکل باورنکردنی‌ای از دست داد.

بدترین موقعیت‌سوزی فصل: مهاجم رئال اِرور داد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شرایطی مقابل کادیز قرار گرفت که ادواردو کاماوینگا و وینیسیوس جونیور را به علت مصدومیت در فیفا دی در اختیار نداشت و جود بلینگام هم با مسکن به بازی رسیده بود. براهیم دیاز نیز در آخرین دقایق از ترکیب خط خورد و رودریگو جانشین او شد تا به همراه خوسلو، زوج خط حمله رئال را تشکیل دهند.

رودریگو خیلی زود با گلی زیبا در دقیقه ۱۴ رئال را به برتری رساند و نشان داد که مصدومیت جزئی‌اش پس از فیفا دی تاثیری بر ادامه فرم خوبش در رئال نداشته است.

اما یکی از اتفاقات عجیب بازی، در دقیقه ۵۴ رخ داد. جایی که خوسلو با حرکتی عجیب تماشاگران را انگشت به دهان گذشت. جود بلینگام با حرکتی خوب از پشت محوطه توپ را به رودریگو در داخل محوطه جریمه رساند. رودریگو با حرکت زیبا بین مدافعان با دروازه‌بان تک به تک شد و خوسلو را در سمت راستش دید.

1959006

 او تصمیم گرفت به خوسلو پاس بدهد تا او دروازه خالی را باز کند. همین کار را هم کرد اما مهاجم اسپانیایی حرکت نکرد تا توپ آرام آرام به اوت برود. به نظر می‌رسد که او فکر می‌کرد در آفساید قرار دارد و به همین دلیل به سمت توپ نرفت.

1959008
1959007

رودریگو دقایقی بعد از این موقعیت گل دوم خودش و رئال را هم به ثمر رساند تا بازی را ۲-۰ کند و برد تیمش را تا حدودی قطعی کند.

دیدگاه‌ها