کد خبر : 1982995 | 07 آذر 1402 ساعت 00:06 | 12K بازدید | 25 دیدگاه

نقطه اتکای تیم نه نفره

نیازمند برای سپاهان نویر بود

پیام نیازمند با واکنش‌های عالی و جای‌گیری‌های فوق‌العاده نقش مهمی در کسب سه امتیاز سپاهان در دیدار مقابل نیروی هوایی داشت.

نیازمند برای سپاهان نویر بود

به گزارش "ورزش سه"، گلر ملی‌پوش سپاهان که امروز در موقعیت متفاوتی قرار گرفته بود، بار اصلی مهار حملات تیم نیروی هوایی را به دوش کشید. او با جای‌گیری‌های عالی و تسلط کامل روی توپ‌های ارسالی به محوطه شش قدم سپاهان، علاوه بر مهار سانترها، چندین شوت بازیکنان تیم نیروی هوایی را در نیمه دوم گرفت.

از آنجایی که سپاهان ده نفره فشار زیادی را در طول نیمه دوم مسابقه تحمل کرد، نیازمند کاملا بدون اشتباه بازی کرد و البته به دلیل مصدومیت چند بار بازی را خواباند که این مسئله با کارت زرد داور هم مواجه شد. جالب است بدانید که نیازمند در یکی از مصدومیت‌ها نزدیک بود با اشتباه برایان دابو، تعویض بشود، اما وقتی دابو دست خود را به نشانه تعویض و چرخاندن به سمت نیمکت سپاهان نشان داد، نیازمند سریع او را متوجه کرد که اشتباه می‌کند و به بازی ادامه داد‌.

سهم پیام نیازمند از سه امتیاز بازی سپاهان، ویژه و در حد یک گلر در کلاس جهانی بود؛ دروازه‌بانی که چه از نظر شخصیتی و چه از نظر کیفیت، ارزش زیادی برای سپاهان دارد.

دیدگاه‌ها