کد خبر : 1983006 | 07 آذر 1402 ساعت 00:33 | 21.6K بازدید | 16 دیدگاه

به هر دری زدیم اما تلاش‌هایمان نتیجه نداشت؛

سرمربی نیروی هوایی: کاش در اصفهان بازی می‌کردیم

سرمربی نیروی هوایی معتقد است تیم او استحقاق کسب یک امتیاز از دیدار با سپاهان را داشته است.

سرمربی نیروی هوایی: کاش در اصفهان بازی می‌کردیم

به گزارش "ورزش سه"، ایوب اودیشو، سرمربی نیروی هوایی عراق، پس از شکست برابر سپاهان در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری حاضر شد و گفت: تیم سپاهان واقعا تیم خوبی بود. ما فکرش را نمی‌کردیم بازی به این شکل پیش برود. ما فکر می‌کردیم آنها روی ما فشار بیاورند، اما بازی مدام تغییر کرد و ما روی آنها فشار می‌آوردیم. سپاهان، تیم بسیار قوی‌ای بود اما نباید می‌باختیم.

او ادامه داد: نتیجه می‌توانست مساوی باشد، اما سپاهان بازی را مدیریت کرد. می‌توانستیم با تساوی از زمین خارج شویم که به مراتب برای ما بهتر بود ولی فوتبال همین است و ممکن است تلاش‌های زیاد به نتیجه نرسید. ما می‌خواستیم امیدوار باشیم و برای صعود از گروه به امتیاز این بازی نیاز داشتیم که محقق نشد.

سرمربی نیروی هوایی درباره بی‌دقتی بازیکنان این تیم در ضربات آخر توضیح داد: ما برای ضربات نهایی احتیاج به آرامش داشتیم، اما واقعا این آرامش در تیممان وجود نداشت، به خصوص در ۲۰ دقیقه آخر. از طرفی تیم سپاهان هم خوب و گروهی دفاع می‌کرد. ما خیلی حمله کردیم و تا جایی که در توان بچه‌ها بود، تلاش کردیم اما به گل نرسیدیم. کار گروهی سپاهان در دفاع، خیلی عالی بود.

اودیشو در واکنش به اینکه‌ تیمش تحت تاثیر هواداران سپاهان قرار گرفته بود، گفت: برای ما تفاوتی ندارد؛ درست است که بازی در تهران بود اما سپاهان تماشاگران خودش را داشت. در هر صورت چه تماشاچی بود و چه نبود، باید فوتبال بازی می‌کردیم. اگر ما گل می‌زدیم، هواداران چه کار می‌کردند؟ ما ترجیح می‌دادیم در اصفهان با سپاهان بازی می‌کردیم که این موضوع باعث یک انرژی مضاعف می‌شد. دیدید که ما به هر دری زدیم اما به در بسته خوردیم.

دیدگاه‌ها