کد خبر : 1983018 | 07 آذر 1402 ساعت 01:01 | 14.4K بازدید | 42 دیدگاه

از ستاره‌های جوان اینطور محافظت کنید؛

همه تجربه سپاهان در خدمت پدیده اخراجی!

باشگاه سپاهان به عنوان یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر، یکی از جوان‌گراترین تیم‌های فوتبال ایران نیز هست.

همه تجربه سپاهان در خدمت پدیده اخراجی!

به گزارش "ورزش سه"، طلایی‌پوشان با هدایت ژوزه مورایس باتجربه، امسال جوان‌هایی را وارد ترکیب تیم خود کرده‌اند که این جوان‌ها خیلی زود برای خود در فوتبال ایران تبدیل به اسمی شدند. یکی از اینها، محمدجواد حسین‌نژاد است که در بازی آسیایی قبلی سپاهان دو بار دروازه آلمالیق را باز کرد. حسین‌نژاد امروز اما آن موقعیت عالی را با یک تکل بی‌محابا روی ساق پای بازیکن حریف از دست داد و با اخراجش در نیمه اول، سپاهان زیر فشاری عجیب بود.

او که یک بازیکن دوست داشتنی است و سابقه بازی در تیم ملی ایران را هم پیدا کرده، پس از دریافت کارت قرمزی با حالتی شبیه به گریه زمین را ترک کرد اما مشخص بود که مورایس با وجود یک یار کمتر، باکی از حریف ندارد و کار را ادامه خواهد داد.

1959550

این تصویری فوق‌العاده از لحظه خروج حسین‌نژاد از زمین مسابقه است؛ جایی که همه در حال دلجویی از او و دلداری دادن به او هستند که ظاهرا بعد از اخراج در رختکن به شدت گریسته است. بازیکنی که باید از خطای امروز درس بگیرد تا فردا دوباره چنین اتفاقی رخ ندهد. طبعا تجربه چیزی جز این نیست؛ جز خراب کردن اما در آینده درست شدن و روی پا ایستادن.

سیاوش یزدانی، فردین (مترجم مورایس)، رضا فتاحی (سرپرست) و نیما میرزازاد و یکی دیگر از اعضای کادر، حسین‌نژاد را به سمت رختکن بدرقه می‌کنند.

دیدگاه‌ها