کد خبر : 1983153 | 07 آذر 1402 ساعت 15:39 | 31.7K بازدید | 5 دیدگاه

فقط امباپه حال این ستاره ناکام را درک می‌کند

آگوستین روبرتو در نیمه نهایی جام جهانی زیر 17 سال اندونزی 3 گل برای آرژانتین به ثمر رساند اما این برای پیروزی تیمش مقابل آلمان کافی نبود.

فقط امباپه حال این ستاره ناکام را درک می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، یک سال پس از جام جهانی قطر، اکنون یک ستاره آرژانتینی حال و اوضاع کیلیان امباپه پس از فینال جام جهانی 2022 را کاملا متوجه می‌شود.

امباپه در بازی مقابل آرژانتین هت‌تریک کرد تا تیمش در جریان وقت‌های معمولی شکست نخورد. سپس بازی به ضربات پنالتی کشیده شد که فرانسه در آن 4-2 شکست خورد و جام قهرمانی را از دست داد.

1959727

امروز یک ستاره جوان‌تر دقیقا همین اتفاقات را تجربه کرد اما در نیمه نهایی جام جهانی زیر 17 سال اندونزی. آگوستین روبرتو هت‌تریک کرد ولی تیمش در ضربات پنالتی مقابل آلمان شکست خورد.

پس از گل دقیقه 9 پاریس برونر برای آلمان، روبرتو موفق شد در دقایق 36 و 4+45 گلزنی کند تا آرژانتین با برتری به رختکن برود. سپس در نیمه دوم برونر یک گل دیگر زد و مکس مورستد هم دقیقه 69 آلمان را پیش انداخت.

آرژانتین تا پایان نیمه دوم تلاش داشت تا این نتیجه را جبران کند تا دقیقه 7+90 بالاخره روبرتو هت‌تریک کرد و تیمش را به ضربات پنالتی سوق داد.

او البته خوش شانس نبود چرا که هم تیمی‌هایش دو ضربه را از دست دادند و در نهایت 4-2 شکست خوردند تا از راهیابی به فینال بازبمانند.

دیدگاه‌ها