کد خبر : 1983229 | 07 آذر 1402 ساعت 22:24 | 49.9K بازدید | 15 دیدگاه

حرف پایانی فرناندز: ممنون ایران

سرمربی موقت مومبای سیتی معتقد است نمایش خوبی مقابل نساجی ارائه کردند.

حرف پایانی فرناندز: ممنون ایران

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی فرناندز در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های نساجی ایران و مومبای سیتی هند عنوان کرد: بازی خوبی انجام دادیم و شروع خوبی هم داشتیم، اما نتیجه مناسبی به دست نیاوردیم. تلاش خودمان را در لیگ قهرمانان آسیا انجام دادیم و در سالیان آینده تلاش بیشتری می‌کنیم تا نتایج بهتری بگیریم و نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم.

او ادامه داد: ما تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را داشتیم، ولی باید برای سالیان آینده بازیکنان بهتر و باکیفیت را جذب کنیم؛ به ویژه برای پست مهاجم ولی زمان می‌برد تا بتوانیم در این سطح از لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی ارائه کنیم؛ هرچند کار راحتی نیست.

سرمربی مومبای سیتی اضافه کرد: نساجی حریف سختی برای ما بود. تیمی بود که از ما سازماندهی و تجربه بیشتری داشت. با وجود اینکه آنالیز خوبی از آنها داشتیم و می‌دانستیم مربی و بازیکنان خوبی دارند، اما خوشحال هستیم که مقابل این تیم قرار گرفتیم.

فرناندز یادآور شد: از میزبانی کشور ایران خوشحال هستیم. میزبانی خوبی از ما انجام شد و هرچه نیاز داشتیم، دراختیارمان گذاشتند. مردم ایران مهمان‌نواز هستند و این بار هم‌چنین مسئله‌ای را نشان دادند.

دیدگاه‌ها