کد خبر : 1983259 | 08 آذر 1402 ساعت 00:33 | 24.7K بازدید | 20 دیدگاه

وسواس کاسترو گران تمام شد

تغییرات مربی مشهور پرتغالی به سود پرسپولیس

لوئیس کاسترو، سرمربی پرتغالی النصر، که شب عجیبی را مقابل پرسپولیس پشت سر گذاشت و مدام به تصمیمات داور اعتراض می‌کرد با تغییراتی که در ترکیب تیمش ایجاد کرد شرایط را به سود پرسپولیس تغییر داد.

تغییرات مربی مشهور پرتغالی به سود پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه" ساعتی قبل از بازی النصر-پرسپولیس نشریه الریاضیه عربستان از ترکیب احتمالی النصر برای این بازی رونمایی کرد که چند تغییر در آن دیده می‌شد و البته کاسترو دقیقا همین ترکیب را به میدان فرستاد. 

حضور آیمن احمد در دفاع چپ آن هم در شرایطی که الکلس تلس برزیلی و محمد قاسم النخلی در تمام بازی‌های قبلی در این سمت بازی کرده بودند عجیب به نظر می‌رسید. آیمن احمد فقط 22 سال سن داشت و برای این بازی بزرگ کم‌تجربه به نظر ‌می‌رسید و همین مسئله باعث شد تا دانیال اسماعیلی‌فر به کمک امید عالیشاه از این جناح النصر را تحت فشار قرار دهند. 

ضعف جناح چپ النصر باعث شد تا دقیقه 16 بازی دانیال اسماعیلی‌فر روی حرکت خوب میلاد سرلک و البته پاس عالی امید عالیشاه با دروازه‌بان میزبان تک به تک شود. دانیال چند بار دیگر هم در دوئل با این بازیکن جوان موفق بود و ارسال‌های خطرناکی انجام داد و شاید اگر در نیمه دوم افت نمی‌کرد می‌توانست از این جناح به حریف ضربه بزند. 

همچنین کاسترو در دفاع میانی جدا از بازگرداندن لاپورت، به علی لاجامی بازی داد در حالی که در دیدارهای قبلی بازیکنانی مثل عبدالله الامری و محمد فتیل در قلب دفاع این تیم به میدان رفته بودند. لاجامی البته به نفع پرسپولیس کار کرد و در همان دقیقه 16 با تکل خطرناک روی ساق پای سرلک با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد و کار تیمش را بسیار سخت کرد. 

با این اخراج فرصت نشد تا سامی النجعی دیگر بازیکن تازه وارد النصر نسبت به بازی رفت در مرکز زمین شانسی برای بازی داشته باشد و از میدان بیرون رفت تا محمد فتیل در قلب دفاع جای لاجامی را پر کند. 

در این بازی البته آیمریک لاپورت اسپانیایی و مشهور هم شرایط خوبی نداشت و با یک اشتباه بزرگ می‌توانست یک گل بادآورده را تقدیم پرسپولیس کند که هم تیمی‌اش به داد او رسید و توپ را از جلوی پای سرلک زد. 

البته با وجود این تغییرات کاسترو که به زعم خودش با در نظر گرفتن نقاط قوت و ضعف حریف در نظر گرفته شده بود، پرسپولیس نتوانست از باگ‌های ارنج این مربی پرتغالی استفاده کند و در نهایت با یک امتیاز از زمین بیرون آمد.

دیدگاه‌ها