کد خبر : 1983268 | 08 آذر 1402 ساعت 08:18 | 56.6K بازدید | 29 دیدگاه

مرد سال فوتبال آسیا پنالتی زدن بلد نبود!

سالم الدوسری به طرز عجیبی دو ضربه پنالتی را برابر نوبهار نامانگان از دست داد.

مرد سال فوتبال آسیا پنالتی زدن بلد نبود!

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در دیداری خارج از خانه که برای آنها سخت پیش رفت، ولی در نهایت با پیروزی 2 بر صفر به پایان رسید، موفق شد به عنوان صدرنشین گروه، راهی مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شود.

در این مسابقه، اتفاقات عجیبی برای مرد سال فوتبال آسیا رخ داد. سالم الدوسری که تلاش می‌کند غیبت نیمار در خط حمله تیمش به چشم نیاید، در این مسابقه دو مرتبه پشت ضربات پنالتی ایستاد که هر دوی آنها را از دست داد.

او می‌توانست در دقیقه یازده دروازه نوبهار را باز کند تا تیمش را پیش بیندازد. ضربه ساویچ به دست مدافع میزبان برخورد کرد و داور پس از بازبینی صحنه یک پنالتی برای الهلال اعلام کرد، ولی ضربه سالم الدوسری زاویه بسیار زیادی داشت و با برخورد به پایه تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

1959980

مرد سال فوتبال آسیا در نیمه دوم نیز دقیقا به همان شکل صاحب ضربه پنالتی شد. شوت عبدالله الحمدان به دست مدافع نوبهار برخورد کرد و داور از طریق VAR یک خطای پنالتی برای الهلال اعلام کرد که سنگربان نوبهار ضربه الدوسری را مهار کرد ولی در برگشت مالکوم آن را وارد دروازه نوبهار کرد.

این اتفاق عجیب در شرایطی برای سالم رخ داد که او توانست در دقیقه 85 با گلی زیبا، پنالتی‌های از دست رفته را جبران کند. پس از اینکه توپی در میانه‌های زمین نوبهار به سالم الدوسری رسید، او با ضربه‌ای چیپ از فاصله دور دروازه را باز کرد تا اینگونه جبران مافات کند.

1959981

دیدگاه‌ها