کد خبر : 1983278 | 08 آذر 1402 ساعت 01:28 | 8K بازدید | 6 دیدگاه

گل‌به‌خودی‌ها کمر تیم جهانبخش را شکست

فاینورد 1-3 اتلتیکو: صعود به لطف ستون پنجم‌ها!

اتلتیکو در یک بازی خارج از خانه برابر فاینورد به پیروزی رسید و صعودش به دور بعد را قطعی کرد.

فاینورد 1-3 اتلتیکو: صعود به لطف ستون پنجم‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکو در استادیوم د کویپ میهمان فاینورد بود ولی به لطف 2 گل بخودی میزبان، توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسیده و راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

اولین موقعیت بازی را اتلتیکو از دست داد. دی پائول با یک پاس خوب، توپ را به گریزمان سپرد و این بازیکن به طرز ماهرانه موراتا را در موقعیت تک به تک قرار داد ولی ضربه این بازیکن را بیجلو، سنگربان فاینورد مهار کرد.

اتلتیکو در دقیقه چهارده به شکل عجیبی به گل رسید. ارسال یورنته به روی دروازه در منطقه ای بی خطر فرود آمد و در شرایطی که گیرترویدا، مدافع فاینورد، قصد داشت تا توپ را مشایعت کند که در دستان بیجلو آرام بگیرد، اما توپ به پاهای گیرترویدا برخورد کرد و وارد دروازه شد تا روخی بلانکو به گل نخست برسد.

1960002

فاینورد در دقیقه 54 شانس بزرگی برای رسیدن به گل تساوی داشت ولی آن را از دست داد. روی اشتباه مرگبار ویتسل، این هارتمن بود که از سمت چپ یک توپ خوب را برای خیمنز به دهانه دروازه فرستاد که این بازیکن نتوانست از آن استفاده کند.

اما این اتلتیکو بود که دقایقی بعد به گل دوم رسید. پابلو باریوس از سمت چپ یک توپ را برای ماریو هرموسو ارسال کرد و این بازیکن در گوشه محوطه جریمه با ضربه‌ای چیپ، توپ را از بالای سر سنگربان میزبان عبور داد و اختلاف را به عدد 2 رساند.

1960001

اتلتیکو تا آستانه به ثمر رساندن گل سوم نیز پیش رفت. پاس مولینا به گریزمان رسید، ولی ضربه او با فاصله کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

فاینورد در دقیقه 77 به گل تساوی رسید. ارسال کرنر لوکل ایوانوشک حوالی نقطه پنالتی به متس ویفر رسید و این بازیکن نیز با ضربه سر موفق شد دروازه اتلتیکو را باز کند تا امیدها به اردوی تیم هلندی بازگردد.

اما دقایقی بعد با دومین گل‌بخودی بازیکنان فاینورد، امیدهای آنها به باد رفت. یک ضربه کاشته برای اتلتیکو به دست آمد که ارسال تند و تیز گریزمان به روی دروازه با ضربه سر سانتیاگو خیمنز، مهاجم فاینورد که برای کمک به کارهای دفاعی عقب کشیده بود، به گل سوم اتلتیکو تبدیل شد.

1960003

در نهایت نیز این بازی با پیروزی سه بر یک اتلتیکو به پایان رسید تا شاگردان سیمئونه با رسیدن به امتیاز یازده، صعود خود به دور بعدی را قطعی کنند. با توجه به فاصله چهار امتیازی با لاتزیو، فاینورد نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت و باید در لیگ اروپا به بازی‌های خود ادامه دهد.

دیدگاه‌ها