کد خبر : 1983283 | 08 آذر 1402 ساعت 06:07 | 22K بازدید | 10 دیدگاه

اولین واکنش‌ها به کارت نارنجی: به درد نمی‌خورد!

در اولین واکنش‌ها به قانون کارت نارنجی در فوتبال، جان تری، اسطوره باشگاه چلسی، می‌گوید این قانون مناسب فوتبال نیست و هواداران نیز با تایید او، کارت نارنجی را عامل جدید جر و بحث در فوتبال می‌دانند.

اولین واکنش‌ها به کارت نارنجی: به درد نمی‌خورد!

به گزارش "ورزش سه"، امروز در جلسه‌ای در لندن، برد بین‌المللی قانون‌گذاری فوتبال (IFAB)، ورود آزمایشی قانون کارت نارنجی به فوتبال، که با الگو از ورزش راگبی است را تایید کرد.

طبق این قانون در خطاهایی که شدت آنها بیشتر از کارت زرد و کمتر از کارت قرمز است، بازیکن به صورت موقت به مدت ۱۰ دقیقه از زمین اخراج خواهد شد و پس از این مدت می‌تواند به میدان برگردد. داور همچنین در مواقعی که بازیکنان به شدت به تصمیمات او اعتراض کنند هم می‌تواند از این کارت استفاده کند.

1960032

در اولین واکنش‌ها به این قانون، هواداران فوتبال در ایکس (توییتر سابق) کارت نارنجی را بی‌مصرف دانستند و با اعلام نظرات‌شان، گفتند که قانون اخراج موقت باعث شکل‌گیری بحث‌ها و هرج و مرج‌های جدیدی در زمین خواهد شد.

در پی این نظرات، جان تری هم در توییتی نظرش را اعلام کرد. او گفت: «کارت نارنجی در فوتبال؟ دوست دارم نظرات دیگران را درباره آن بشنوم، اما شخصاً از آن خوشم نمی‌آید زیرا داوران هر هفته آستانه تحمل متفاوتی دارند و تصمیمات آنها هر هفته با هفته دیگر تفاوت خواهد داشت.»

دیدگاه‌ها