کد خبر : 1983314 | 08 آذر 1402 ساعت 10:46 | 19.8K بازدید | 17 دیدگاه

نگرانی ستاره بارسا: کامبک زدن کار ما نیست!

ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی بارسلونا، می‌گوید شاید این تیم همیشه این توانایی را نداشته باشد که به بازی از دست رفته برگردد.

نگرانی ستاره بارسا: کامبک زدن کار ما نیست!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان پورتو بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-2 شکست دهد. 

آنها در ابتدا از حریف عقب افتادند اما برتری شاگردان سرجیو کونسیسائو دوام چندانی نداشت و این ژوائو کانسلو بود که خیلی زود توانست دروازه تیم هموطنش را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند تا خیال بارسا کمی راحت شود. 

در ادامه هم این دیگر ستاره پرتغالی بارسا بود که موفق شد راه دروازه پورتو را پیدا کند و گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا آنها سه امتیاز ارزشمند از این دیدار را به دست آورند و صعودشان به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان را قطعی کنند. 

1954847

فلیکس پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط این دیدار اظهار داشت: «ما در این بازی خیلی دیر خودمان را نشان دایدم. تنها زمانی توانستیم واکنش درستی نشان دهیم که گل را از حریف دریافت کرده بودیم و این اتفاق خوبی برای بارسا نیست. 

باید تلاش کنیم که این وضعیت را بهبود ببخشیم و این ایراد را از بین ببریم. امروز توانستیم شرایط را به سود خودمان تغییر دهیم و به بازی برگردیم اما شاید در دیگر دیدارها توانایی انجام چنین کاری را نداشته باشیم.»

دیدگاه‌ها