کد خبر : 1983381 | 08 آذر 1402 ساعت 14:22 | 22.9K بازدید | 7 دیدگاه

کری روزنامه رکورد، داغ دل تیم طارمی را تازه کرد

روزنامه رکورد از تصویر دو بازیکن سابق بنفیکا برای جلد شماره امروز خود استفاده کرد.

کری روزنامه رکورد، داغ دل تیم طارمی را تازه کرد

به گزارش "ورزش سه"، پورتو به مانند دیدار رفت برابر بارسلونا تن به شکست داد. داستان تکراری این مسابقه، به ثمر رساندن یک گل آفساید توسط مهدی طارمی بود تا اژدها با بدشانسی نتواند در جدال با بلوگرانا امتیازی را به‌دست بیاورد و حالا آن‌ها برای صعود به دور بعد، محکوم به پیروزی برابر شاختار هستند.

دو گل شب گذشته بارسلونا را دو بازیکن پرتغالی این تیم به ثمر رساندند. ژائو کانسلو فقط 2 دقیقه پس از گلزنی په‌په توانست بارسا را به گل تساوی برساند. بازیکن سابق بنفیکا به پورتو اجازه نداد بیشتر از 120 ثانیه تیم برتر میدان باشد و نیمه نخست با تساوی یک – یک به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز ژوائو فلیکس موفق شد که بارسلونا را به گل دوم و پیروزی بخش برابر پورتو برساند و در نهایت نیز تیم ژاوی با کسب این سه امتیاز، راهی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

روزنامه رکورد که به شهر لیسبون تعلق دارد، برای شماره امروز خود یک کری زیر پوستی و جنجالی را با تیم طارمی انجام داده است. رکورد روزنامه‌ای است که به باشگاه بنفیکا نزدیک بوده و این تیم نیز رقیب قدیمی و سنتی پورتو به شمار می‌رود.

1960175

این روزنامه برای شماره امروز خود، تصاویری از ژائو کانسلو و ژوائو فلیکس را روی جلد برده و از تیتر "عقاب‌ها علیه اژدها" استفاده کرده است. هر دو گلزن بارسلونا با سابقه حضور در بنفیکا، به فوتبال اروپا معرفی شدند و پیش از این نیز بارها برابر پورتو به میدان رفته بودند.

عقاب‌ها نیز لقب بنفیکا است و روزنامه رکورد با این طرح و تیتر، زخم زبان سنگینی به پورتو زد و دو بازیکن اسبق بنفیکا را عامل شکست این تیم معرفی کرد تا اینگونه ناراحتی هواداران تیم طارمی را دو چندان کند.

این روزنامه در صفحات دیگر خود به تفصیل درخصوص شکست پورتو در شب درخشش دو ستاره سابق بنفیکا پرداخته تا اینگونه نشان دهد که از این نوع شکست اژدها، خوشحال و راضی است.

1960176

دیدگاه‌ها