کد خبر : 1983406 | 08 آذر 1402 ساعت 16:18 | 25.6K بازدید | 89 دیدگاه

کسی از ناداوری علیه بارسا حرف نزد

حمله دوباره لاپورتا به رئال: منتظر بودند ببازیم

خوان لاپورتا امروز گفت که اگر ناداوری بازی با رایو برای رئال تکرار شده بود، همه اسپانیا از آن حرف می‌زدند. او گفت که رئالی‌ها دیشب منتظر شکست بارسا بودند ولی ناامید شدند.

حمله دوباره لاپورتا به رئال: منتظر بودند ببازیم

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا، رئیس بارسا، در جریان یک مراسم مربوط به باشگاه بار دیگر علیه رئال مادرید حرف زد.

1960215

 لاپورتا که از برد دیشب بارسا برابر پورتو بسیار خوشحال بود، حرف‌های خود را از اتفاقات همین بازی شروع کرد و گفت: «خیلی ها انتظار داشتند که ما مقابل پورتو شکست بخوریم. در اسپانیا هوادار بارسا بودن کار آسانی نیست چون ما باید با چیزهای زیادی بجنگیم. این هفته همه از بحران بارسا و شایعات برکناری ژاوی حرف زدند در حالی که باید در مورد پنالتی‌ای که روی رافینیا و نیز لواندوفسکی در بازی برابر رایووایه‌کانو اعلام نشد، صحبت می‌کردیم. اگر این اتفاق برای رئال مادرید افتاده بود، مطمئنم تمام هفته در مورد آن صحبت می‌شد.»

1958688

لاپورتا ادامه داد: «این مظلوم نمایی نیست. ما برای پیروزی باید خیلی بهتر از رقبایمان باشیم و آنها کار را برای ما سخت می‌کنند. حالا ما مقابل پورتو پیروز شدیم و روحیه آهنینی برای شکست دادن اتلتیکو و خیرونا داریم.»

1960214

خوان لاپورتا در پایان گفت: «این یک پیروزی مهم بود زیرا ما در حال حاضر صعودمان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعی شده است. من برای بازیکنان و ژاوی خوشحال بودم. ژاوی تحت فشار بود ولی حالا رها شده است. کانسلو و فلیکس عالی بودند. پدری بسیار دوید و با یک فرانکی دی یونگ آماده، ما شکست ناپذیر می‌شویم.»

دیدگاه‌ها