کد خبر : 1983468 | 09 آذر 1402 ساعت 04:47 | 34.5K بازدید | 4 دیدگاه

جلوگیری از شگفتی فوتبال جهان با قرمز(عکس)

مدافع راست مالی با اخراج مقابل فرانسه سرنوشت فینالیست جام جهانی نوجوانان را تغییر داد.

جلوگیری از شگفتی فوتبال جهان با قرمز(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم نوجوانان مالی پس از اینکه در دور گروهی جام جهانی زیر 17 سال دو پیروزی مقابل ازبکستان و کانادا به دست آورد و یک شکست در رقابت نزدیک با اسپانیا داشت، در مراحل حذفی درخشان ظاهر شد و توانست دو برد متوالی 5 بر صفر و یک بر صفر مقابل مکزیک و مراکش کسب کند، اما شگفتی‌سازی آنها فقط تا پایان نیمه اول دیدار نیمه نهایی برابر فرانسه ادامه داشت.

نوجوانان مالی در نیمه اول دیدار مقابل تیم مدعی قهرمانی فرانسه فوق‌العاده ظاهر شدند و توانستند با گل لحظات پایانی برنده به رختکن بروند، اما در بازگشت دوباره به مسابقه به‌خاطر یک کارت قرمز شوکه کننده برتری یک بر صفر را از دست دادند و در نهایت برابر خروس‌ها نتیجه را واگذار کردند.

1960323

در شرایطی که تیم نوجوانان مالی با نتیجه یک بر صفر از فرانسه پیش بود، سلیمان سانوگو مدافع راست این تیم آفریقایی در دقیقه 55 به‌خاطر یک خطای شدید کارت قرمز مستقیم گرفت که یک دقیقه بعد هم تیمش روی ارسال از ضربه ایستگاهی از سمت همین بازیکن و یک ضربه سر گل تساوی را خورد و در نهایت هم بازنده شد.

تیم فوتبال مالی می توانست با برتری در این مسابقه شگفتی ساز جام جهانی زیر 17 سال شود و در فینال به تیم آلمان برسد، اما یک اخراج عجیب و مبتدیانه از سانوگو کاری کرد تا اتفاق مهم در این رقابت‌ها رخ ندهد و خروس‌ها به فینال راه پیدا کنند.

دیدگاه‌ها