کد خبر : 1983485 | 08 آذر 1402 ساعت 21:52 | 27.9K بازدید | 9 دیدگاه

ستاره بارسا در تیم جدید هم بدشانس است!

روبرتوی دی زربی، سرمربی تیم برایتون، می‌گوید آنسو فاتی، ستاره تیمش که به صورت قرضی از بارسلونا به این تیم آمده مدتی طولانی مصدوم خواهد بود.

ستاره بارسا در تیم جدید هم بدشانس است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم برایتون در چهارچوب رقابت‌های لیگ اروپا فردا در آتن به مصاف آ ا ک آتن خواهد رفت. این تیم در رده دوم قرار دارد و برای اینکه بدون فشار در بازی پایانی گروه به میدان برود نیاز به یک پیروزی خارج از خانه دشوار مقابل تیم یونانی خواهد داشت. تیم دی زربی، که خود را به عنوان یکی از خوش فکرترین مربیان حال حاضر اروپا مطرح کرده است و حتی گفته می‌شود برای جانشینی کارلو آنچلوتی مورد توجه رئال مادرید هم قرار دارد، در ماه نوامبر کمی از فرم مطلوب فصل جاری فاصله کرده گرفته است. او در کنفرانس خبری قبل از بازی در مورد وضع تیمش صحبت کرد.

1960345

مصدومان در چه وضعی هستند؟
"ایگور می‌تواند بازی کند. آنسو [فاتی] و [طارق] لمپتی هر دو مصدوم هستند. فکر می‌کنم مدت زیادی آن‌ها را از دست بدهیم. اما تمرکز ما روی بازیکنانی است که فردا می‌توانند بازی کنند. بازی کردن در اروپا و بازی کردن زیاد این شرایط را ایجاد می‌کند که تقریبا هر ماه تعدادی بازیکن حضور نداشته باشند."

انتظار از بازی فردا؟
"ما باید رقابت کنیم. نمی‌دانیم که برنده می‌شویم یا نه، اما برای پیروزی مطمئناً خواهیم جنگید. ما می‌خواهیم این حضور، یک تجریه اروپایی موفق باشد."

دیدگاه‌ها