کد خبر : 1983534 | 09 آذر 1402 ساعت 01:38 | 7.6K بازدید | 10 دیدگاه

بایرن ۰-۰ کپنهاگن: غنیمت ارزشمند دانمارکی‌ها از آلمان

بایرن مونیخ و کپنهاگن در یک دیدار سرد و خسته‌کننده به تساوی ۰-۰ رسیدند.

بایرن ۰-۰ کپنهاگن: غنیمت ارزشمند دانمارکی‌ها از آلمان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان توماس توخل در آلیانز آرنا مقابل کپنهاگن قرار گرفتند تا با پیروزی در این بازی، پیروزی‌های پیاپی‌شان در چمپیونزلیگ را ادامه دهند اما این دیدار برخلاف دیگر بازی این گروه، کم موقعیت و خسته‌کننده بود و با تساوی ۰-۰ به اتمام رسید.

ویدئو: 318067

توپ در اوایل بازی بیشتر در میانه میدان جریان داشت. در دقیقه ۱۴ اولین موقعیت بازی شکل گرفت و ضربه ماتیاس تل از بالای دروازه به بیرون رفت.

دوباره سرعت بازی کم شد و شاهد موقعیت خاصی نبودیم‌. تا اینکه در دقیقه ۳۰ ضربه سر مولر روی ارسال تل با واکنش دروازه‌بان حریف مواجه شد.

دو تیم توانی برای خلق موقعیت‌های بیشتر نداشتند و در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول کاملا بدون موقعیت بود و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

1960456

در نیمه دوم هم داستان ادامه داشت و دو تیم علاقه‌ای به گلزنی یا حتی موقعیت‌سازی نداشتند. بازی به همین شکل ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۶۸ هری کین شانسش را امتحان کرد اما ضربه او با دخالت دروازه‌بان از بالای دروازه به بیرون رفت.

1960457

در دقیقه ۷۲ سانه روی یک ضربه کاشته دروازه حریف را تهدید کرد اما شوت او با اختلاف کم از کنار دروازه به اوت رفت.

بازی همچنان سرد و آرام دنبال می‌شد. جدی‌ترین موقعیت کپنهاگن در بازی در دقیقه ۸۷ رخ داد. مانوئل نویر ضربه سر الیونسی را به شکلی عالی دفع کرد و روی ریباند این مهاجم دوباره شانسش را امتحان کرد اما نویر باز هم مانع شد تا بازی همچنان بدون گل بماند.

در پنج دقیقه وقت اضافه هم دو تیم نتوانستند تفاوتی را رقم بزنند و این دیدار با نتیجه ۰-۰ به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها