کد خبر : 1983545 | 09 آذر 1402 ساعت 08:41 | 9.3K بازدید | 14 دیدگاه

توخل: چون صدرنشین بودیم نتوانستیم ببریم

توماس توخل بابت تساوی بدون گل و بازی کم‌موقعیت دیشب به شاگردانش حق داد و ناهماهنگی و نبود انگیزه را از دلایل این نتیجه دانست.

توخل: چون صدرنشین بودیم نتوانستیم ببریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب در چارچوب هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در یک بازی سرد و خسته‌کننده در آلیانز آرنا با نتیجه ۰-۰ متوقف شد. توماس توخل پس از این دیدار درباره نکاتی از آن صحبت کرد.

عملکرد تیم؟
ما برای سرعت دادن به بازی مشکل داشتیم. این احتمالاً قابل‌درک است. اگر قرار بود در یک بازی چنین اتفاقی برای ما بیفتد، خوشحالم که در همین دیدار اتفاق افتاد. کپنهاگن به شدت دفاع کرد و وقتی ما سرعت نداریم و آنها دفاع می‌کنند طبیعی است که چنین اتفاقی بیفتد.

مولر گفت ما باید ریسک بیشتری می‌کردیم، موافق هستید؟
بله، احتمالاً درست است. بازی ما روان نبود، به اندازه کافی خطرناک نبودیم و ریسک هم نکردیم. اوپامکانو امروز تغییر پست داد و دفاع چپ بازی کرد و رافائل گریرو برای اولین بار از ابتدا بازی کرد. بازیکنان کمی ناهماهنگ بودند. از این بازی باید بگذریم. امروز را فراموش می‌کنیم و ادامه می‌دهیم.

1960490

انتظار بیشتر از بازیکنانی مانند تل، مولر و گریرو؟
نه. سخت بود. اشکالی ندارد. بازی در چنین شبی در اواخر نوامبر آسان نیست. من فکر می‌کردم چون اول بودیم با کمی آزادی بیشتر بازی می‌کنیم چون چیزی برای از دست دادن نداشتیم. اما برعکس بود. ما تلاش کافی نکردیم، شاید چون انگیزه خاصی نداشتیم. وقتی اول باشید ممکن است چنین بازی‌ای انجام دهید. از این نتیجه درس می‌گیریم و در بازی آخر نمایش خوبی ارائه می‌دهیم.

عملکرد داور؟
بهتر است چیزی نگوییم. وقتی مربی هستید و درباره داور صحبت می‌کنید برایتان گران تمام می‌شود. درباره داور بروید از ناظر داوری سوال کنید.

بازیکنان غایب در این بازی؟
مزروعی مریض است، در هتل با ما بود اما حالش بدتر شد و به خانه رفت. امیدواریم شنبه برگردد. کیم و چوپو هم امیدوارم بتوانند شنبه به تیم اضافه شوند. فردا و پس‌فردا مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها