کد خبر : 1983562 | 09 آذر 1402 ساعت 10:48 | 17.8K بازدید | 34 دیدگاه

توماس مولر:

برای پی‌اس‌جی پنالتی گرفتند اما برای بایرن مونیخ نه!

توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، به تصمیم کمک داور ویدیویی و رد پنالتی این تیم اعتراض کرد.

برای پی‌اس‌جی پنالتی گرفتند اما برای بایرن مونیخ نه!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف کپنهاگن رفت و با تساوی بدون گل برابر این تیم متوقف شد.

یک پنالتی به سود بایرن در دقیقه سوم وقت‌‎های تلف شده در پایان بازی اعلام شد اما کمک داور ویدیویی با بررسی این صحنه و خطای هند از سوی بازیکن کپنهاگن تصمیم به رد این پنالتی گرفت تا بازی با همان نتیجه به پایان برسد.

مولر پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «خطا کاملا واضح بود و می‌توانست پنالتی باشد. من شخصا علاقه‌ای به اعلام خطای هند ندارم، اما بر اساس قوانین باید بگویم که این صحنه پنالتی بود، خصوصا اگر به پنالتی شب گذشته پاری سن ژرمن برابر نیوکسل نگاه کنید. 

1948499

من خیلی علاقه خاصی به قوانین ندارم، اما اگر چنین قوانینی وجود دارد، پس عجیب است که روز گذشته پنالتی را به سود پی‌اس‌جی گرفتند در حالی که داور وسط اعلام نکرده بود اما امشب داور وسط پنالتی گرفت و کمک داور ویدیویی رد کرد.

داور باید این قدرت را داشته باشد که بر اساس بعضی از اتفاقات و معیارها به صورت شخصی تصمیم‌گیری کند. هیچ‌کس از این وضعیت راضی نیست. فکر نکنم مقامات فیفا هم در اتاق‌هایشان بنشینند و از این وضعیت ابراز رضایت کنند. خیلی بعید می‌دانم.

ما از بازی امروز راضی نبودیم. از اینکه بدون گل زده این بازی را به پایان بردیم بسیار ناراحت هستم. ما به اندازه کافی ریسک نکردیم. فرصت‌های خوبی داشتیم، اما بازی برابر تیمی با این دفاع عمقی آسان نیست. آنها خوب دفاع کردند اما ما هم زیاد ریسک نکردیم. در تمرین دیروز خیلی بهتر بودیم.»

دیدگاه‌ها