کد خبر : 1983585 | 09 آذر 1402 ساعت 13:03 | 22.7K بازدید | 27 دیدگاه

حمله عجیب عبدولی به محمد بنا بعد از قهرمانی!

سعید عبدولی که در‌ اولین تجربه مربیگری خود در لیگ کشتی فرنگی‌ به قهرمانی رسید، اظهارنظر تندی در خصوص‌ محمد بنا داشت.

حمله عجیب عبدولی به محمد بنا بعد از قهرمانی!

به گزارش "ورزش سه"، عبدولى كه دو طلاى جهان و مدال برنز المپيک را با هدایت محمد بنا تجربه کرده، برای چندمین بار در سال‌های اخیر به سرمربی سابق تیم ملی حمله کرد. 

انتقادات سعید عبدولی به‌‌ محمد بنا در حالی مطرح شد‌ که بنا بیش از یک سال است از‌ تیم ملی جدا شده، اما گویا این فرنگی کار‌ خوزستانی به خاطر خط خوردن از ترکیب‌ تیم ملی‌ در سال‌های پایانی حضور بنا، همچنان به او انتقاد دارد. 

سعید عبدولی، مربی تیم کشتی فرنگی فولاد ایران، در پایان لیگ گفت: "محمد بنا که در لیگ مربی‌گری نکرد. کشتی‌گیر لیگ حاضر و آماده به او داده شد؛ زجرش را مربی شهرستان کشید اما کشتی‌گیر حاضر به تیم ملی رفت. او کار شاقی نکرد. اگر یک قهرمان استان تحویل داد درباره‌اش صحبت کنید، به‌به و چه‌چه کنید و ما هم برای او دست می‌زنیم."

عبدولی در پاسخ به این سوال که هنوز دلش با بنا صاف نشده است گفت: "من که با بنده خدا کاری ندارم. خدا دلش را با او صاف کند که این همه ظلم به جوانان کرد. من کاری با او ندارم. تا زمانی که تیم ملی بودم تنها کسی که تمام انتخابی‌های تیم ملی را شرکت کرد و با رقبای مستقیمش کشتی گرفت من بودم. منتی نبود که بگویند عبدولی را همین‌طور به مسابقات بردیم."

دیدگاه‌ها