کد خبر : 1983647 | 09 آذر 1402 ساعت 20:49 | 27.3K بازدید | 21 دیدگاه

بازگشت کاپیتان قلعه‌نویی در گروه مرگ

کاپیتان تیم ملی ایران در ترکیب ابتدایی آ. ا. ک آتن مقابل برایتون حضور دارد.

بازگشت کاپیتان قلعه‌نویی در گروه مرگ

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته پنجم مرحله گروهی لیگ اروپا، تیم آ. ا. ک آتن که احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی در آن عضویت دارند، از ساعت 21:15 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه اوپاپ آرنا مقابل تیم برایتون انگلیس قرار خواهد گرفت.

احسان حاج‌صفی که در دیدار رفت لیگ اروپا مقابل برایتون یک پاس گل داد و پس از آن‌هم در سه مسابقه اورپایی دیگر تیمش برابر آژاکس هلند و مارسی فرانسه (دو بار) حضور ثابت در ترکیب را تجربه کرده بود، امشب هم یکی از نفرات اصلی آ. ا. ک آتن در جدال با تیم انگلیسی است.

1960651

کاپیتان تیم ملی ایران که در تمام مسابقات تیمش در گروه مرگ لیگ اروپا حضور ثابت در زمین داشته، در دو هفته گذشته لیگ سوپر لیگ یونان یک‌بار نیمکت‌نشین و یک مرتبه هم به‌خاطر مصدومیت دور از فهرست بود که امشب دوباره به جمع 11 نفر اصلی برابر برایتون بازگشته است.

میلاد محمدی، دیگر بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن پس از انجام دو بازی در سوپر لیگ یونان با حضور در ترکیب، امشب از ترکیب دیدار مقابل برایتون انگلیس خارج شده و نیمکت‌نشین است تا حاج‌صفی به جای او در سمت چپ خط دفاعی قرار بگیرد.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن با دو پیروزی، یک مساوی و یک باخت در گروه مرگ لیگ اروپا 4 امتیازی و تیم سوم جدول است که در صورت شکست در بازی امشب مقابل برایتون، امیدهایش برای صعود به مرحله حذفی را از دست خواهد داد ولی با برد در این بازی هم‌امتیاز با حریف خود می‌شود.

دیدگاه‌ها