کد خبر : 1983662 | 09 آذر 1402 ساعت 21:51 | 64.8K بازدید | 67 دیدگاه

درخشش پسر پرسپولیس در اروپا

دینامو زاگرب با نمایش موثر ملی‌پوش ایرانی خود مقابل آستانا قزاقستان به برتری رسید.

درخشش پسر پرسپولیس در اروپا

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته پنجم گروه C لیگ کنفرانس اروپا، تیم فوتبال دینامو زاگرب کرواسی در حالی‌که مثل بازی قبل صادق محرمی را در ترکیب ابتدایی و سمت راست خط دفاعی داشت، از ساعت 19 امشب (به وقت ایران) در استادیوم اختصاصی باشگاه آستانا قزاقستان به مصاف این تیم چهار امتیازی رفت.

یاران محرمی که در چهار مسابقه اخیرشان در لیگ کنفرانس اروپا فقط یک برد به دست آورده بودند و امشب فقط برای کسب برتری و زنده نگه داشتن شانس صعود به مرحله بعدی تلاش می‌کردند، خوش‌شانس بودند که در نیمه اول در ورزشگاه آستانا آرنا شکست نخوردند و مهار پنالتی توسط گلر دینامو زاگرب کاری کرد تا دو تیم بدون گل زده به رختکن بروند.

1960677

صادق محرمی، مدافع سابق پرسپولیس که ششمین سال حضورش در دینامو زاگرب را پشت سر می‌گذارد و جایگاه خود را تثبیت کرده، در دقیقه 8 یک ارسال خطرناک به محوطه جریمه آستانا قزاقستان فرستاد که مهاجمان دینامو کرواسی نتوانستند از این موقعیت عالی بهره ببرند تا توپ به بیرون برود.

دینامو زاگرب در دقیقه 48 توسط گابریل ویدوویچ گل اول بازی را به ثمر رساند و از آستانا پیش افتاد تا آرامش بیشتری برای ادامه بازی پیدا کند که نزدیک بود در دقیقه 77 دومین گل را روی ارسال زیبای صادق محرمی به ثمر رساند، اما این‌بار برونو پتکوویچ در مقابل دروازه حریف از این فرصت عالی استفاده نکرد تا توپ از کنار تیرک عبور کند.

1960676

تیم فوتبال دینامو زاگرب در دقیقه 79 گل دوم را به ثمر رساند، اما نزدیک بود در دقیقه 84 به گل سوم دست پیدا کند که این‌بار هم صادق محرمی بدشانس بود و شوت تماشایی او به تیرک سمت راست دروازه اصابت کرد و تبدیل به گل نشد.

دینامو زاگرب در شب درخشان صادق محرمی به پیروزی 2 بر صفر مقابل آستانا قزاقستان دست پیدا کرد تا 6 امتیازی شود و در رده دوم جدول گروه C لیگ کنفرانس اروپا قرار بگیرد و شانس صعود به دور حذفی را پیدا کند.

دیدگاه‌ها