کد خبر : 1983693 | 10 آذر 1402 ساعت 01:05 | 59.4K بازدید | 42 دیدگاه

گارناچو رقیب پیدا کرد: قیچی برگردان جدید! (عکس)

پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم مارسی، در بازی مقابل آژاکس با ضربه قیچی برگردان یک گل تماشایی به ثمر رساند.

گارناچو رقیب پیدا کرد: قیچی برگردان جدید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مارسی در بازی هفته پنجم دور گروهی لیگ اروپا امشب به مصاف آژاکس رفته که این بازی شاهد هنرنمایی ستاره سابق بارسلونا بوده است.

نیمه اول این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید و نیمه دوم با گل تماشایی پیر امریک اوبامیانگ آغاز شد که شوک بزرگی به حریف هلندی وارد کرد.

مهاجم سابق آرسنال و بارسلونا امشب یکی از گل‌های دیدنی هفته اروپا را به ثمر رساند. با پاس رو به جلو در محوطه جریمه آژاکس، آمینه هریت پس از چند قدم توپ را کنترل کرد.

1960745

او با وجود تلاش مدافع روبه‌روی خود موفق شد به زیر توپ زده و با ارسال بلند توپ را به سمت دیگر محوطه جریمه برساند. اوبامیانگ از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

این مهاجم وقتی متوجه ارتفاع زیاد توپ شد چند قدم به سمت عقب برداشت و پشت به دروازه با ضربه قیچی برگردان توپ را وارد چارچوب کرد که تلاش مدافع حریف برای مهار او هم کافی نبود.

1960743

نکته جالب این گل، شادی پس از گل اوبامیانگ بود که او واکنش هیجان‌انگیزی به این ضربه زیبا نداشت و تنها سکوت کرد که در نوع خود جالب توجه بود.

آلخاندرو گارناچو، بازیکن منچستر یونایتد، در هفته جاری مقابل اورتون یک ضربه دیدنی به ثمر رسانده بود و اکنون گل اوبامیانگ می‌تواند حریفی جدی برای این گل باشد.

1960746

دیدگاه‌ها