کد خبر : 1983698 | 10 آذر 1402 ساعت 01:42 | 8.6K بازدید | 3 دیدگاه

لیورپول 4-0 لاسک: صعود قاطع با درخشش خاکپو

لیورپول در هفته پنجم دور گروهی لیگ اروپا با نتیجه پرگل 4-0 لاسک را شکست داد.

لیورپول 4-0 لاسک: صعود قاطع با درخشش خاکپو

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول‌ در بازی هفته پنجم دور گروهی لیگ اروپا به مصاف لاسک رفت و با نتیجه 4-0 برنده شد.

ویدئو: 318124

شاگردان یورگن کلوپ که با تساوی مقابل منچسترسیتی در بازی حساس لیگ برتر به این بازی می‌رسیدند، از ابتدا میل خود برای کسب برد را به حریف دیکته کردند.

1960758

حملات لیورپول با سرعت بالا منجر به گلزنی در دقیقه 12 شد. جوئل گومز در سمت چپ خط دفاعی لاسک به توپ رسید و ارسال او با  ضربه سر شیرجه‌ای لوئیز دیاز همراه شد تا دروازه حریف باز شود.

در سرعت بالای انتقال توپ از خط دفاعی به خط حمله لیورپول 3 دقیقه بعد موفق شد گل دوم را بزند. دیاز که روی ارسال بلند به توپ رسید آن را به کودی خاکپو واگذار کرد و مجددا آن را پس گرفت تا به محمد صلاح پاس بدهد. صلاح با نفوذ از کناره‌ها توپ را ‌در آستانه دروازه به خاکپو رساند که آن به راحتی آن را به گل تبدیل کرد.

1960761

لیورپول دقیقه 32 هم به گلزنی نزدیک بود اما ضربه پای چپ قدرتمند کونستانتینوس تسیمکاس به تیرک افقی برخورد کرد و دفع شد. چند دقیقه بعد دیاز روی پاس گومز فرصت خوبی برای گلزنی داشت که آن را به طرز عجیبی از دست داد.

در نهایت نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. لیورپول نیمه دوم موقعیت‌های خوبی داشت که موفق شد آن‌ها را هم به گل تبدیل کند.

دقیقه 51 نوبت محمد صلاح رسید تا به جمع گلزنان این بازی اضافه شود. ضربه پنالتی که توسط خاکپو به دست آمده بود را مهاجم مصری به آسانی به گل تبدیل کرد تا تیمش به گل سوم برسد.

1960759

دژان لوبچیک در دقیقه 55 یکی از بهترین شانس‌‌های گلزنی لاسک را از دست داد. او در محوطه جریمه به توپ رسید اما هنگام ضربه پایانی تعادل خود را از دست داد و ضربه‌اش با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

کائومهین کلهر دقیقه 65 با خروج به موقع از درون دروازه، لیورپول را نجات داد و مانع از گلزنی مهاجم حریف شد. چند دقیقه بعد هم گومز یک فرصت خوب گلزنی حریف را با تکل بلند دفع کرد.

لیورپول در نیمه دوم با تلاش‌های حریف برای جبران نتیجه بازی مواجه بود اما تا پایان برای گلزنی بیشتر تلاش داشت. بالاخره این فرصت‌طلبی به خاکپو اجازه داد گلزنی کند.

1960760

او دقیقه 90+2 پاس دقیق ترنت الکساندر آرنولد را دریافت کرد و پس از یک تو سرتوپ با پای راست دروازه حریف را باز کرد و دومین گل خود در این بازی را به ثمر رساند.

با این برد لیورپول 12 امتیازی شد و در صدر گروه A قرار دارد. بدین ترتیب با وجود فاصله 4 امتیازی با تولوز که در رده دوم ایستاده است، لیورپول حتی در صورت شکست در بازی هفته آینده هم به عنوان صدرنشین به دور بعدی راه پیدا می‌کند. لاسک هم همچنان 3 امتیازی است و در قعر جدول جای گرفته است.

دیدگاه‌ها