کد خبر : 1983699 | 10 آذر 1402 ساعت 01:34 | 18.2K بازدید | 14 دیدگاه

سروت 1-1 رم: جای خالی سردار!

رم در شب پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا، در خانه سروت سوئیس به مصاف این تیم رفت و در پایان به تساوی 1-1 رسید.

سروت 1-1 رم: جای خالی سردار!

به گزارش "ورزش سه"، رم در حالی به مصاف سروت رفت که می‌توانست با کسب یک پیروزی صعود به عنوان تیم صدرنیشن را قطعی کند. اما این اتفاق به دلیل بی‌هدفی تیم مورینیو در خط حمله رخ نداد.

توپ در نیمه اول بیشتر دست تیم میزبان بود و تیم سوئیسی ابتکار عمل بهتری را در خط حمله نشان می‌داد. 
این تیم توانست یک موقعیت خطرناک گل را در دقیقه 12 توسط بندگز بولا روی دروازه رم ایجاد کند اما شوت محکم این بازیکن درست به جایی رفت که مایل سویلر دروازه‌بان رم حضور داشت.

1960751
1960753

در دقیقه 21، رم  توسط روملو لوکاکو به گل رسید. دیه گو یورنته توپی را در وسط محوطه جریمه به لوکاکو رساند و ستاره بلژیکی با ضربه پای راست به سمت چپ و بالای دروازه گل اول را به ثمر رساند.

رم در ادامه به خوبی حمله نکرد و اجازه حمله را هم به حریف نداد تا بعد از 15 دقیقه بازی کسل کننده دو تیم به رختکن بروند.

1960754
1960752

در نیمه دوم سروت دست به حملات بیشتری زد و موفق شد در همان ابتدای نیمه دوم و در دقیقه 50 به گل برسد. میروسلاو استیوانوویچ یک توپ را در محوطه جریمه به کریس بدیا رساند که این بازیکن هم با ضربه پای راست هدف‌مند توپ را به وسط دروازه کوباند.

رم که تا این لحظه فقط یک شوت در چهارچوب داشت که آن‌هم به گل تبدیل شده بود، دست به حملات بیشتری زد. در دقیقه 72 این تیم یک موقعیت خوب را از دست داد. ضربه پای چپ سنگین پائولو دیبالا توسط دروازه‌بان سروت مهار شد.

در دقیقه 80 مورینیو دست به یک تعویض تهاجمی زد و آندره آ بلوتی را به جای ادواردو بوو به میدان فرستاد تا با سه مهاجم دست به حمله بزند. اما این تعویض هم گره کار مورینیو را باز نکرد.

بازی با همین نتیجه 1-1 به پایان رسید و رم با 10 امتیاز، در رده دوم پشت سر اسلاویا پراگ قرار گرفته است و در شب پایانی، باید برای اینکه شانس صدرنشینی داشته باشد، شریف را در ورزشگاه المپیک رم شکست دهد.

دیدگاه‌ها