کد خبر : 1983743 | 10 آذر 1402 ساعت 11:58 | 11K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش عجیب ستاره آینتراخت به اخراج: بیا دعوا!

کریستین یاکیچ، ستاره آینتراخت فرانکفورت، پس از دریافت کارت قرمز به سمت داور حمله‌ور شد.

واکنش عجیب ستاره آینتراخت به اخراج: بیا دعوا!

به گزارش "ورزش سه"، آینتراخت فرانفکورت شب گذشته چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا روبروی پائوک قرار گرفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد.

یاکیچ دو کارت زرد به فاصله سه دقیقه در وقت‌های تلف شده دریافت کرد که باعث شد از زمین بازی اخراج شود اما واکنش عجیبی به این تصمیم از سوی داور داشت و به نظر می‌رسید که بسیار از این اتفاق عصبانی است. 

او پس از دریافت کارت قرمز به سمت داور حمله کرد و صورتش را به صورت او چسباند اما دیگر بازیکنان این تیم او را جدا کردند و تلاشش برای این که بار دیگر به داور برسد بی‌نتیجه ماند اما این پایان ماجرا نبود. 

1960816

این بازیکن پس از خروج از میدان رفتار کاملا مشابه را با داور چهارم در کنار زمین هم تکرار کرد و پس از آن که بار دیگر جدایش کردند لگدی به تابلوی تبلیغاتی کنار زمین و نیمکت تیمش زد و سپس از زمین خارج شد. 

مارکوس کروش، مدیر ورزشی آینتراخت، پس از پایان این درباره این صحنه به RTL گفت: «این بازیکن بسیار احساساتی است اما اجازه انجام چنین رفتارهایی پس از دریافت کارت قرمز را ندارد.»

هر دو کارت زرد یاکیچ به دلیل اعتراضش به داوری در دقایق 92 و 95 به او نشان داده شد و حالا شاید محرومیت‌های دیگری هم در انتظار این بازیکن باشد.

دیدگاه‌ها