کد خبر : 1983781 | 10 آذر 1402 ساعت 15:11 | 15.9K بازدید | 17 دیدگاه

بحران خط میانی رئال: مودریچ هم نیست!

لوکا مودریچ، هافبک رئال مادرید، برای بازی این تیم مقابل گرانادا در لالیگا آماده نیست.

بحران خط میانی رئال: مودریچ هم نیست!

به گزارش "ورزش سه"، لوکا مودریچ در جریان بازی رئال مقابل کادیز که با پیروزی 3-0 تیم مادریدی همراه شد، در نیمه دوم مصدوم شد و زمین بازی را لنگان لنگان ترک کرد. در ابتدا از باشگاه رئال خبر رسید که مصدومیت این ستاره جدی نیست و این ستاره بعد از برخورد فقط برای احتیاط تعویض شده است. اما این بازیکن کروات در بازی چهارشنبه شب رئال مقابل ناپولی هم به میدان نرفت. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال در مصاحبه بعد از این دیدار اعلام کرده بود که مودریچ به بازی رئال مقابل گرانادا که روز شنبه برگزار می‌شود خواهد رسید.

اما در تمرین امروز رئال هوادارن این تیم از تمرین نکردن این ستاره با تیم اصلی شوکه شدند. جود بلینگام هم با تیم اصلی تمرین نکرد و بعد از 5 دقیقه تمرین انفرادی به سالن وزنه رفت. با توجه به مصدومیت اورلین شوامنی و ادواردو کاماوینگا، وضعیت خط میانی رئال بحرانی به نظر می‌رسد و آنچلوتی گزینه‌های زیادی در این خط برای دیدار مقابل گرانادا در اختیار ندارد.

اما نکته مثبت تمرینات امروز رئال بازگشت کپا آریسابالاگا به تمرینات گروهی این تیم بود، آنچلوتی درباره او هم بعد از بازی مقابل ناپولی گفته بود که در صورت آمادگی، به جای خود درون دروازه رئال در دیدار مقابل گرانادا باز خواهد گشت.

1960866

دیدگاه‌ها