کد خبر : 1983820 | 10 آذر 1402 ساعت 18:12 | 37.2K بازدید | 32 دیدگاه

رقابت فشرده برای حضور در خط حمله

مهاجمان استقلال کار نکونام را سخت کردند

اتفاق ویژه دیدار دوستانه روز جمعه استقلال گلزنی 4 مهاجم آبی پوشان بود.

مهاجمان استقلال کار نکونام را سخت کردند

به گزارش "ورزش سه"، استقلال عصر روز جمعه در دیداری دوستانه مقابل خوشه‌طلایی ساوه به میدان رفت و با نتیجه 4 بر صفر به برتری رسید. نکته قابل توجه در این مسابقه دوستانه گلزنی 4 مهاجم آبی‌پوشان بود.

گل‌های استقلال را در این مسابقه دوستانه پیمان بابایی، گوستاوو بلانکو، مهرداد محمدی و آرمان رمضانی به ثمر رساندند تا رقابت ویژه مهاجمان برای حضور در ترکیب اصلی بیشتر به چشم بیاید.

جواد نکونام، سرمربی استقلال، جمعی از مهاجمان آماده را در اختیار دارد و به تناسب مسابقات به آنها فرصت حضور در ترکیب اصلی را می‌دهد. بی‌شک گلزنی 4 مهاجم آبی پوش در مسابقه دوستانه امروز اتفاقی است که کار نکونام را برای انتخاب نفرات خط حمله در بازی آینده استقلال سخت‌تر می‌کند.

استقلال به غیر از بابایی، بلانکو، محمدی و رمضانی در خط حمله ارسلان مطهری را نیز دارد که شرایط مناسبی دارد و با نظر نکونام در ترکیب تیمش به میدان خواهد رفت.

قطعا رقابت مهاجمان استقلال برای جلب نظر سرمربی خود تا پایان فصل پیش‌رو ادامه خواهد داشت. آنها برای بازی با فولاد آماده می‌شوند و امیدوارند بتوانند در این مسابقه به عنوان یار اصلی در ترکیب تیم خود به میدان بروند.

دیدگاه‌ها