کد خبر : 1983965 | 11 آذر 1402 ساعت 11:57 | 64.8K بازدید | 49 دیدگاه

نقشه جذاب بارسلونا برای تابستان: خرید فوق ستاره!

باشگاه بارسلونا قصد دارد ستاره بزرگی را در پنجره تابستانی سال آینده به خدمت بگیرد.

نقشه جذاب بارسلونا برای تابستان: خرید فوق ستاره!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در چند سال اخیر با تغییرات بسیاری روبرو بوده که بخشی از آنها به دلیل شرایط مالی نه چندان خوب این باشگاه بوده است. 

جدایی بسیاری از ستاره‌هایی این تیم که بخشی از آنها به دلیل بالا رفتن مانند سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا تصمیم گرفتند با پایان یافتن مهلت قراردادش از این باشگاه جدا شوند و بخشی دیگر مانند لیونل مسی که شرایط مالی اجازه حفظ آنها در نوکمپ را نداد.

مدیران این باشگاه در طول این مدت سعی کردند جای خالی این ستاره‌ها را با جذب بازیکنانی مانند روبرت لواندوفسکی، ایلکای گوندوگان و ژوائو کانسلو پر کنند، اما هواداران این تیم همچنان منتظر به خدمت گرفتن یک ستاره بزرگ و نامدار هستند. 

1949073

حالا مارکا مدعی شده است که باشگاه بارسلونا قصد دارد یک بازیکن بزرگ را در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2024 به خدمت بگیرد و امیدوار است که بتواند یکی از ستاره‌های حال حاضر دنیای فوتبال را جذب کند. 

دپارتمان جذب بازیکن، خوان لاپورتا به عنوان رییس و دکو به عنوان مدیر ورزشی به صورت جدی در حال بررسی شرایط و گزینه‌هایی هستند که این باشگاه در اختیار دارد و هنوز مشخص نیست که تصمیم نهایی آنها برای جذب بازیکن مدنظرشان چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها