کد خبر : 1984041 | 11 آذر 1402 ساعت 16:54 | 9.7K بازدید | 6 دیدگاه

در فوتبال دختران هم سر می‌شکنند!

هفته سوم لیگ زنان: خانوم گل آی خانوم گل!

سومین هفته لیگ برتر فوتبال زنان با نکات جالب توجهی همراه بود که در ادامه خواهید خواند.

هفته سوم لیگ زنان: خانوم گل آی خانوم گل!

به گزارش "ورزش سه"، هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان درحالی ظهر دیروز از ساعت 13 با انجام 5 بازی پیگیری شد که این هفته از رقابت‌ها، نکات بسیاری در دل خود جای داده بود. از گل تماشایی نگین زندی از نزدیک پرچم کرنر تا جنجال داوری که در اصفهان به راه افتاد و دبل زهرا قنبری، در ادامه این گزارش به نکات قابل توجه هفته سوم لیگ برتر زنان خواهیم پرداخت.

1. خیز قنبری برای چهارمین عنوان خانم گلی: زهرا قنبری که در سال 96 موفق شد با ثبت 51 گل رکورد گلزنی در فوتبال ایران را جابه‌جا کند؛ تا هفته سوم لیگ شانزدهم موفق به ثبت 6 گل شده است. او در دیدار هفته دوم موفق به ثبت پوکر شد و در دیدار روز گذشته مقابل پیکان هم دبل کرد تا با 6 گل زده در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

1961319

2. مربع قهرمانی در لیگ شانزدهم مشخص شد: پیش از آغاز لیگ شانزدهم، تقریبا مدعی بودن تیم‌های شهرداری سیرجان، خاتون بم، سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی قطعی به نظر می‌رسید، اما پالایش گاز ایلام هم در دو دیدار نخست خود موفق به کسب 6 امتیاز شد تا علاقه‌مندان به فوتبال زنان را شگفت زده کند. اما شکست این تیم در دیدار دیروز مقابل ملوان تا حد زیادی مشخص کرد که همان چهار تیم، به دنبال قهرمانی در لیگ جاری هستند.

1961327

3. خشن‌ترین صحنه ممکن در بازی با سپاهان: در جریان دیدار سپاهان برابر ایساتیس‌ کران فارس، برخورد فاطمه پسندیده، بازیکن 19 ساله سپاهان با دروازه‌بان این تیم، باعث خلق خشن‌ترین صحنه فوتبال ایران در هفته گذشته شد. جایی که دروازه‌بان تیم فارس با استوک روی زانوی پسندیده رفت، اما داور این صحنه را حتی خطا اعلام نکرد.

1961320

4. خاتون؛ حالا حالاها قهرمانیم: خاتون بم، قهرمان 9 دوره لیگ برتر زنان، سومین هفته را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت و با 9 امتیاز به صدر جدول تکیه زد. سپاهان و ملوان با 7 امتیاز در تعقیب خاتون بم هستند. سمانه چهکندی، کاپیتان دوم این تیم نیز بعد از پیروزی مقابل پیکان به هواداران این تیم قول قهرمانی داد.

5. مهمان ویژه این هفته؛ پسران پیکان به تماشای بازی دختران نشستند: در جریان دیدار خاتون مقابل پیکان، برخی از بازیکنان تیم مردان پیکان در جایگاه ویژه حضور داشتند و بازی تیم دختران خودروسازان را از نزدیک تماشا کردند. مریم منظمی (نایب رئیس زنان در فدراسیون فوتبال) به همراه مریم آزمون (سرمربی تیم ملی زنان) نیز از مهمانان ویژه این دیدار بودند.

1961321

6. شکست هر دو نماینده پایتخت مقابل کرمانی‌ها: شکست 5 بر صفر آوا تهران مقابل شهرداری سیرجان و همچنین شکست 4 بر 0 پیکان مقابل خاتون بم، نشان دهنده حال بد فوتبال زنان در تهران است. هم اکنون با استعفای منصوره هاشمی، هیات فوتبال استان تهران معاونت زنان ندارد و همین موضوع باعث بدتر شدن اوضاع فوتبال زنان در پایتخت شده است. این دو تیم هم اکنون با 1 و صفر امتیاز در قعر جدول مسابقات قرار دارند.

1961322

7. نگین زندی، زننده گل استثنایی این هفته: در دقیقه 71 بازی خاتون و پیکان، نگین زندی موفق به زدن چهارمین گل این فصل خود شد. او بعد از دریافت پاس سمانه چهکندی در سمت راست زمین، از نزدیکی نقطه کرنر توپ را با قوس جالب توجهی وارد دروازه حریف کرد تا زننده گل برتر هفته باشد.

1961323

8. زهرا خواجوی؛ سه بازی بدون گل خورده: دروازه‌بان 25 ساله خاتون بم با گذشت 3 هفته از رقابت‌های لیگ برتر هنوز هیچ گلی دریافت نکرده است تا آماده ثبت یک رکورد ویپه باشد. او البته سال‌ها قبل با پیراهن وچان کردستان موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش به مدت 9000 دقیقه یعنی 10 دیدار شد و رکورد کلین‌شیت ایران را در اختیار دارد.

1961324

9. پیکان؛ گل‌نزن‌ترین تیم لیگ: شاگردان هانیه رحمتی با گذشت 3 هفته از رقابت‌های لیگ برتر هنوز موفق به ثبت هیچ گلی نشده‌اند و درحال حاضر تنها تیم لیگ شانزدهم هستند که موفق به گلزنی نشده‌اند. آن‌ها در 3 دیدار گذشته 7 گل دریافت کرده‌اند.

1961325

دیدگاه‌ها