کد خبر : 1984065 | 11 آذر 1402 ساعت 18:36 | 35.2K بازدید | 25 دیدگاه

اسراری از پسران زیر ۱۷ سال قهرمان جهان

یک استعداد، یک میلیارد هزینه دارد!

تیم زیر هفده سال آلمان در مسیری سخت به فینال جهان رسید و حالا قهرمان این مسابقات شد.

یک استعداد، یک میلیارد هزینه دارد!

به گزارش ورزش سه، در فینال جام جهانی زیر هفده سال که امروز در ادامه این تورنمنت به میزبانی اندونزی برگزار شد و در نهایت این تیم نوجوانان آلمان بود که در ادامه مسیر موفقیت آمیز خود توانست با شکست دادن فرانسه، در ادامه از پیش بردن آمریکا، اسپانیا و آرژانتین برای نخستین بار عنوان قهرمانی جهان را تصاحب کند.

بولت هوادارپاریس برونر 
۵ گل زده آماری بود که ثابت می‌کند بعد ین ستاره این نسل برونر خواهد بود. ستاره‌ای که در سال ۲۰۲۰ وارد آکادمی دورتموند شد و با توجه به فوت پدرش در ده سالگی رابطه بسیار نزدیکی با مادرش دارد و در اینستاگرام این موضوع را به همه نمایش داده است.

1961371

بولت هوادارنوح درویچ
یک انتقال ویژه پیش از آغاز جام جهانی زیر ۱۷ سال و راه یافتن به بارسلونا موضوعی بود که نامش را برای گوش‌ها آشنا کرده بود. او که کاپیتان ژرمن‌هاست نشان داده لیاقت ۵ میلیون یورویی که بارسلونا برای جذب او خرج کرده را داشته و دلیلی واضح برای بند فسخ یک میلیاردی یورویی قراردادش است و امید است به زودی او را در جمع شاگردان ژاوی هم مشاهده کنیم.

1961373

بولت هواداربلال یالچینکایا
او در ۱۵ ماهگی تحت تاثیر بازی با کابل سرخ‌کن، به شدت آسیب دید و چربی روی سطح پوستش سوخت تا برای بازی کردن دچار مشکل شود اما استعدادش و تلاشش کمک کرد تا هر مانعی را پشت سر بگذارد. او که ترک تبار است در هامبورگ بازی می‌کند و در پست هافبک تهاجمی می‌تواند روزهای درخشانی داشته باشد.

1961375

بولت هوادارفیصل هاراچائویی
هافبک میانی نوجوانان آلمان که در کلن بازی می‌کند و اصالت مراکشی او باعث شده تا حساسیت خانواده پرجمعیتش بر روی او بیشتر باشد تا جایی که پدرش ارتباطات پسرش را بررسی می‌کند!

1961374

بولت هواداررابرت رامساک
او که در آکادمی بایرن مونیخ، روبو صدا می‌شود در مسابقات زیر ۱۷ سال اروپا موفق شد آقای گل و بهترین بازیکن مسابقات شناخته شود تا ستاره‌ای که در میان لبا‌س‌های فوتبالی‌اش بیشتر از هر کدام پیراهن مودریچ را دوست دارد اینگونه در جام جهانی هم به قهرمانی برسد.

1961372

بولت هوادارچارلز هرمان
پسر چارلز آکنور بازیکن سابق ولفسبورگ که توسط استعدادیاب‌‌های هانوفر کشف شد و به عنوان یک بازیکن نوجوان به گونه‌ای توپ را کنترل می‌کند و امر بازی‌سازی را انجام می‌دهد که برای لحظه‌ای به سن او تعجب کنید.

1961370

دیدگاه‌ها